پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

آیا Mi Band 6 وجود خواهد داشت؟

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

آیا Mi Band 6 وجود خواهد داشت؟

۵۵۸ بازديد
Mi Smart Band 6 گامی به جلو از برند شماره 1 پوشیدنی در جهان است. لبه های دقیق برش خورده یک شکل کلاسیک زیبا و جذاب Mi Smart Band 6 با صفحه ای بزرگ و نوآورانه و لبه های گرد به شکل کلاسیک می چسبد ، پوشیدن و ظاهر را راحت می کند.
Mi Smart Band 6 گامی به جلو از برند شماره 1 پوشیدنی در جهان است. لبه های دقیق برش خورده یک شکل کلاسیک زیبا و جذاب Mi Smart Band 6 با صفحه ای بزرگ و نوآورانه و لبه های گرد به شکل کلاسیک می چسبد ، پوشیدن و ظاهر را راحت می کند.


شیائومی بند 6 را از کجا می توانم خریداری کنم؟
دو شرکت اصلی خرده فروشی که Mi Band 6 را ارائه می دهند ، آمازون و والمارت هستند. جالب اینجاست که هر فروشگاه دارای نرخ و تاریخ در دسترس بودن برای ردیاب تناسب اندام است. آمازون می بند 6 را به قیمت 59.89 دلار به فروش می رساند. پیش سفارش ها در تاریخ 18 مه 2021 یا حدوداً ارسال می شوند.

آیا باید MI Band 5 بخرم یا باید منتظر MI band 6 باشم؟
Mi Band 6 فقط به دلیل جدیدتر بودن و ارائه موارد بیشتر برنده نمی شود و Mi Band 5 تنها به دلیل قیمت ، حتی اگر فاقد ویژگی باشد همچنان یک گزینه مناسب است. با این حال ، Mi Band 5 دارای یک ردیابی تناسب اندام هسته ای جامد است ، یک سنسور ضربان قلب قابل اعتماد را در خود جای داده و از عمر باتری عالی برخوردار است.

آیا Mi Band 6 دارای GPS است؟
Mi Band 6 جدید همان چیزی است که Mi Band 5 عالی ارائه می دهد اما با دو پیشرفت بزرگ: اندازه صفحه نمایش از 1.1 اینچ سال گذشته به 1.56 اینچ رسیده و یک سنسور اکسیژن خون جدید (SpO2) وجود دارد.


❤️ شیائومی باند 6 با صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED: این برنامه دارای یک سی دی با 130++ صفحه کامل است که در هر زمان با توجه به سرگرمی ها و حالات قابل تغییر است. مدل ها شگفت انگیز هستند و دید جدیدی را روی مچ 326PPI Retina قرار می دهند صفحه نمایش ، یک شماره گیری اختصاصی که می تواند خانواده ، حیوانات خانگی و بت های محبوب شما را روی صفحه تنظیم کند ، هر وقت مچ دستم را بالا می آورم ، می توانم چشمانم را پر از عشق ببینم.
Monitor Monitor: اکسیژن خون: درک جامعی از سلامتی فرد. از اشباع اکسیژن خون پشتیبانی کنید ، SpO2 را بررسی کنید تا بدن خود را بهتر بشناسید rate ضربان قلب: مانیتور هوشمند ضربان قلب 24 ساعته با مدیریت یادآوری فعال غیرطبیعی مدیریت چرخه زن و یادآوری: دوره قاعدگی خود را ضبط کنید ، و دستبند قبل از لرزش یادآوری می کند که باید از قبل آماده شوید ساکت
حالت های ورزشی: برای اولین بار از 19 ورزش شیک مانند تمرینات با فاصله زیاد ، بسکتبال ، بوکس ، زومبا و ... پشتیبانی می کند. مصرف کالری و شرایط مناطق مختلف ضربان قلب با یک نگاه واضح است که باعث می شود تمرین شما کارآمدتر باشد. identification شناسایی خودکار پیاده روی ، تردمیل ، دویدن در فضای باز ، دوچرخه سواری در فضای باز ، ماشین قایقرانی ، ماشین بیضوی 6 نوع حالت ورزش ، هر لحظه از ورزش را از دست ندهید.
❤️ دستبند هوشمند Mi 5 Waterproof ATM: برای شنا و غواصی در استخر پوشیدنی است و همچنین می تواند چهار سبک اصلی شنا را به طور هوشمند شناسایی کند.
band باند 6 شیائومی از چندین زبان پشتیبانی می کند: چینی ساده ، چینی سنتی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، هلندی و فرانسوی. وارد برنامه Mifit شوید -> دستبند Mi هوشمند 6 -> تنظیمات -> Langugage ، سپس می توانید انتخاب کنید که می خواهید کدام زبان را در mi band 6 نمایش دهید.
❤️ ما 12 ماه گارانتی ارائه می دهیم. اگر هنگام استفاده از Mi band 6 با مشکلی یا نگرانی روبرو شدید ، لطفاً از طریق آمازون پیام با ما تماس بگیرید ، ما ظرف 12 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.



توضیحات محصول

مشخص نمودن:
نسخه استاندارد مدل: XMSH15HM
وزن خالص بدن اصلی: نسخه استاندارد: 12.8 گرم؛
اندازه بدن: 47.4 x 18.6 x 12.7 mm
اندازه و نوع صفحه نمایش: صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED
وضوح صفحه: روشنایی صفحه نمایش در 486 15 152 ، حداکثر روشنایی ≥ 450nit ، روشنایی قابل تنظیم
حسگر: ضربان قلب نوری و سنسور اکسیژن خون ، سنسور حرکت شش محوره
سطح ضد آب: 5ATM
اتصال بی سیم: بلوتوث نسخه 5.0 BLE
موتور ویبره: موتور دوار
حافظه: 2 مگابایت
حافظه فلش: 32 مگابایت
طول نوار قابل تنظیم: 155-219 میلی متر
ظرفیت باتری: 125 میلی آمپر ساعت
زمان شارژ: حدود 2 ساعت
نوع باتری: باتری پلیمری لیتیوم یون
بند مچ: مچ ماده TPU
ماده سگک: آلیاژ آلومینیوم
مواد روی جلد: شیشه معتدل 3D + پوشش AF
مواد جلد: پلاستیک کامپیوتر
دمای کار: 0 45
زبان سیستم: از چینی ساده ، چینی سنتی و انگلیسی پشتیبانی کنید
سیستم پشتیبانی: Android 5.0 یا iOS 10.0 و بالاتر

بسته شامل:
بدنه Mi Band 6 1 1
دستبند دستبند x 1
کابل شارژ ویژه x 1
کتابچه راهنمای x 1
جزئیات محصول

ابعاد بسته بندی: 7.17 2. 2.99 0. 0.94 اینچ؛ 2.08 اونس
باتری: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمر مورد نیاز است.
تاریخ اولین بار در دسترس: 1 آوریل 2021
سازنده: PADY-Xiaomi
ASIN: B091L98XMS

بهترین رتبه فروشنده: # 15،380 در ورزش و فضای باز (به 100 فعالیت برتر در ورزش و فضای باز نگاه کنید)
شماره 60 در فعالیت و ردیاب تناسب اندام

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.