جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

9 بهترین کیف کار مردانه

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

9 بهترین کیف کار مردانه

۶۱۲ بازديد
حتی اگر یک سبک زندگی کاملاً مینیمالیستی داشته باشید ، بازهم احتمال اینکه یک سری دنده وجود داشته باشد که باید هر روز شما را از آن طریق عبور دهد - بسیار زیاد است - به خصوص اگر از محل کار خود به داخل و خارج بروید. به همین ترتیب ، شما احتمالاً به چیزی نیاز دارید که بتوانید آن وسیله را منتقل کنید ، هم برای اینکه همه آن ها در سفر منظم و ایمن باشد.
حتی اگر یک سبک زندگی کاملاً مینیمالیستی داشته باشید ، بازهم احتمال اینکه یک سری دنده وجود داشته باشد که باید هر روز شما را از آن طریق عبور دهد - بسیار زیاد است - به خصوص اگر از محل کار خود به داخل و خارج بروید. به همین ترتیب ، شما احتمالاً به چیزی نیاز دارید که بتوانید آن وسیله را منتقل کنید ، هم برای اینکه همه آن ها در سفر منظم و ایمن باشد.

Cargo کیت MacBook EDC کار می کند

اگر کیت کار شما در درجه اول از وسایل کوچکتر تشکیل شده است - به خصوص تجهیزات دنده ای ساخته شده توسط اپل - بنابراین ممکن است به کیت تجزیه شده MacBook EDC Cargo Works علاقه داشته باشید. این کیف شانه ای فضای کافی برای جا دادن به MacBook Pro 13 را دارد اما از یک پلی استر محکم 900D ، یک محفظه داخلی با پوشش نئوپرن و یک پارچه مدولار - از داخل و خارج برخوردار است.

Timbuk2 Commuter Messenger Bag 2.0

کیف مسنجر ، به ویژه نسخه های مدرن تر و به روز ، یکی از بهترین سبک های کیف برای مردان مدرنی است که غالباً در حال رفت و آمد هستند. و Timbuk2’s Commute 2.0 کیف مخصوصاً سخت کوشی است که کاملاً مطابق با سبک زندگی مشخص شده با شلوغی و شلوغی است.

کوله پشتی کلاسیک Bellroy

به نظر می رسد بلروی در هنر ترکیب ترکیب یک ظاهر طراحی تمیز و مینیمالیستی با تعداد قابل توجهی از قابلیت ها در تمام پیشنهادات خود تسلط داشته است. همانطور که در کوله پشتی کلاسیک آنها مشاهده می کنید ، کیف آنها نیز از این تخصص مستثنی نیست. این حامل با فرمت سنتی حداکثر 17 لیتر دنده را در خود جای می دهد - از جمله یک رایانه لپ تاپ 15 - و دارای تعدادی جیب و کیف داخلی سازمانی است تا همه چیز را به راحتی نگه دارد.

Peak Design Everyday Sling

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کیفهای پیام رسان برای کسانی که به دسترسی سریع و حمل آسان نیاز دارند مناسب است. اما برخی از آنها رقابت خود را سبقت می بخشند. Peak Design Everyday Sling یکی از این کیف هاست. این کیف 10L دارای یک بوم بیرونی ضد آب ، یک طرح بسته تخت ، جیب های قابل ارتقا و یک فضای داخلی مدولار قابل تنظیم است که می تواند متناسب با نیازهای شما در هنگام پرواز تنظیم شود.

کیف قابل توسعه 3 طرفه Mystery Ranch

در حالی که Mystery Ranch شروع خود را در فضای بیرونی آغاز کرده و تا به امروز نیز در آن عرصه رونق دارد ، آنها یک کار کاملاً مستحکم و گسترده برای گسترش ترکیبات خود با گنجاندن کیفهایی که شاید شهرستانی تر به نظر برسد ، انجام داده اند. این مورد در مورد کیف قابل توسعه 3 طرفه آنها وجود دارد. با کمی سبک طراحی تاکتیکی بیشتر از برخی از رقابت های خود ، این کیف را می توان مانند یک پیام رسان ، کیف یا کوله پشتی حمل کرد - همه اینها به نیازهای خاص شما در آن زمان بستگی دارد.

کوله پشتی صنایع Chrome Bravo 2.0

برای کسانی که آشنایی ندارند ، صنایع Chrome تخصص در راه حل های حمل و نقل برای دوچرخه سواران شهری دارد. و همین امر باعث می شود تا آنها صلاحیت منحصر به فردی در ساخت کیف های کار شهری مانند کوله پشتی Bravo 2.0 را داشته باشند. نمای بیرونی این حامل از نایلون 1050D مقاوم در برابر سایش ساخته شده است ، دارای آستر برزنتی کامیون ضد آب ، دارای بسته شدن رول تاپ ضد آب ، دارای کیسه لپ تاپ 15، و فضای 28 لیتری دنده است.

Aer Duffel Pack 2

قرار نیست همه به کیسه ای تبدیل شوند که بتواند تا 24.6 لیتر چرخ دنده حمل کند. اما برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، سخت گیر خواهید بود که گزینه ای بهتر از Aer Duffel Pack 2 را پیدا کنید. نه تنها این کیف مینیمالیستی به زیبایی طراحی شده است ، بلکه یک نمای بیرونی از نایلون بالستیک Cordura مقاوم در برابر آب ساخته شده است ، در صورت نیاز به تعویض کفش های مخصوص مسافرتی یک جفت کفش مجلسی ، محفظه های سازمانی متنوعی - از جمله محفظه کفش تهویه دار - سخت افزار سنگین ، کیف لپ تاپ 15.6 ″ و موارد دیگر. و هنگامی که از آن برای کار استفاده نمی کنید ، این کیف یک بسته مسافرتی کاملا عالی نیز می سازد.

کیف Filson Dryden

در حالی که Filson بیشتر به دلیل تجهیزات مقاوم و ناخوشایند متمرکز در میراث با تمرکز در فضای باز شناخته شده است ، زبان طراحی تصفیه شده آنها به طرز غافلگیرکننده ای به زیبایی در انواع مختلف دنده های اداری نیز جفت شده است. کیف Dryden آنها نمونه ای کامل از این موارد است. این کیف کار نرم و نرم دارای ساختار نایلون بالستیک بسیار سخت با لهجه های چرمی ممتاز ، دارای پایه دو لایه برای دوام بیشتر ، دارای آستین لپ تاپ 15 اینچی پر شده و دنده تا 14 لیتر است.

توت پک بلروی توکیو

اگر آنچه را از کوله پشتی کلاسیک Bellroy’s Classic می دیدید دوست داشتید ، اما چیزی کمی منحصر به فرد و همه کاره می خواهید ، Tokyo Totepack از نظر کیف های کاری بیشتر در کوچه شما باشد. این بسته شهری با ظرفیت مLثر 20 لیتر ، دارای انواع مختلفی از جیب است - از جمله محفظه اصلی بزرگ با کیسه های داخلی ، آستین لپ تاپ 15 ″ ، جیب های جلو عمودی و موارد دیگر. این محصول همچنین دارای لهجه های چرمی ممتاز ، دستگیره های مخصوص نایلون ، بندهای کوله پشتی و نمای بیرونی مقاوم در برابر آب است.

دلایل زودانزالی در مردان

درمان های خانگی زودانزالی

بخش 1: استفاده از محصولات درمانی و بهداشتی

1-کرم های موضعی

کرم های بی حس کننده موضعی بدون نسخه حاوی عامل بی حس کننده است که می تواند با کاهش احساس و به تاخیر انداختن اوج، انزال زودرس را درمان کند. به منظور بیشترین اثربخشی کرم را 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی در زیر آلت تناسلی خود استعمال کنید. کرم های موضعی می توانند به مدت چند دقیقه باعث افزایش زمان انزال شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.