شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نحوه نوشتن اسکریپت تبلیغاتی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

نحوه نوشتن اسکریپت تبلیغاتی

۶۱۴ بازديد
هدف یک اسکریپت تبلیغاتی این است که کالای تجاری نسخه مورد نیاز برای فروش یک محصول یا خدمات را به محصول تجاری ارائه دهد. یک کپی خوب توجه مشتری را به خود جلب می کند ، شناخت برند را ایجاد می کند و مخاطب را به خرید محصول یا خدمات تبلیغ شده ترغیب می کند. اکثر تبلیغات کوتاه هستند - حدود 15 تا 30 ثانیه. هنگام نوشتن متن تبلیغ خود ، وقت زیادی برای مرتب سازی کلمات ندارید.
هدف یک اسکریپت تبلیغاتی این است که کالای تجاری نسخه مورد نیاز برای فروش یک محصول یا خدمات را به محصول تجاری ارائه دهد. یک کپی خوب توجه مشتری را به خود جلب می کند ، شناخت برند را ایجاد می کند و مخاطب را به خرید محصول یا خدمات تبلیغ شده ترغیب می کند. اکثر تبلیغات کوتاه هستند - حدود 15 تا 30 ثانیه. هنگام نوشتن متن تبلیغ خود ، وقت زیادی برای مرتب سازی کلمات ندارید.


بررسی ماموریت شرکت

هر کاری که این شرکت انجام می دهد به دلیل رسالت و مارک فرهنگی آن است. لحظه ای وقت بگذارید و بیانیه ماموریت خود را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که مفاهیمی که ایجاد می کنید با فرهنگ شرکت مغایرت ندارد. تبلیغات برای Club Med با تبلیغات تجاری Disney Vacation Cruise بسیار متفاوت است.

مسابقه چه می کند؟

اطمینان حاصل کنید که این رقابت چه کاری انجام می دهد تا بتوانید آنچه را که برای انواع مشابه محصولات دوست دارید و چه دوست ندارید ، ببینید. اگر تبلیغات نمایندگی های فروش اتومبیل را تماشا کرده اید ، انبوهی از تبلیغات را مشاهده خواهید کرد - تماماً از شخصیتهای دمدمی مزاج معاملات دیوانه وار تا خانواده های وفادار - که می خواهند با آغوش باز و لبخندی تابناک از خانواده شما استقبال کنند. به کاری که دیگران انجام می دهند نگاهی بیندازید تا تعیین کند که شما کار بسیار مشابهی انجام می دهید یا متفاوت.

با مخاطبان خود صحبت کنید

صحبت با مخاطبان خود به معنای استفاده از زبانی است که آنها می فهمند و انتظار شنیدن آن را دارند. یک تبلیغ تجاری که سعی در فروش حامل نوزاد به مادران جدید دارد از زبان دوستانه و تمرکز روی کلمات استفاده می کند که احساس عشق ، محافظت و شادی را برمی انگیزد. در بازرگاني وکالت جراحات شخصي از زبان ترس ، درد و جبران خسارت استفاده شده است. لحن ، همراه با نشانه های احساسی ، پایه ای برای ترغیب مصرف کنندگان به اقدام است.

ساده باش

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مخاطب خود را جلب و نگه دارید. وارد مباحث پیچیده نشوید. فقط بررسی کنید که چرا مردم محصول یا خدمات را می خواهند یا به آن نیاز دارند و سپس بر روی آن تمرکز کنید. همه ویژگی ها را کوتاه نگه دارید و مطمئن شوید که آنها را به زبانی قابل فهم ایجاد کرده اید.

متن همچنین باید شامل اصول اجزای بصری تبلیغ باشد. این شامل محصول ، بازیگران (یا پخش صدا) و هر پس زمینه یا صحنه ای است که تبلیغ می شود.

پیش نویس و بررسی

اگرچه می خواهید کارها را ساده انجام دهید ، اما بر روی پیش نویس خشن خود کوتاهی نکنید. تمام ایده ها را روی کاغذ بیاورید. پس از انجام کارها ، موارد را دوباره بنویسید تا واضح و روشن باشد. بر روی کلمات احساسی و شعارهای جذاب تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که کپی دلیل نوشتن تبلیغ و آنچه شرکت می خواهد به آن دست یابد را پوشش می دهد.

اصرار به خرید را فراموش نکنید

هر تبلیغ باید حاوی فراخوان برای اقدام (CTA) باشد که مخاطبان را ملزم به تماس با اطلاعات بیشتر یا خرید محصول می کند. CTA خواستار اقدام فوری است. CTA باید ذکر شود ، اما در هنگام تبلیغات تجاری نیز می توان از آن به عنوان هزینه استفاده کرد.

استفاده از افترافکت برای تیزرهای تبلیغاتی

استفاده از نرم افزار افترافکت برخلاف کار آسان با آن، خروجی حرفه ای خواهد داشت. با افتر افکت شما علاوه بر این که می توانید از ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای بهره ببرید ، نیازی نیست دوره های آموزش افتر افکت چند سطحی طاقت فرسا را هم بگذرانید.

تیزر تبلیغاتی

البته در صورتی که با استفاده از پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خود را بسازید کارتان بسیار ساده تر نیز خواهد بود. پروژه های آماده تیزر تبلیغاتی یکی از خدمات ویژه ای است که در نرم افزار افترافکت میتوانید از آن ها استفاده کنید.

حیطه کاری شما هرچه که باشد، از ساخت تیزر های عاشقانه و عروسی و ولنتاین باشد، تا تیزر های ورزشی و انواع تجارت ها در سایت جی اف ایکس دانلود می توانید پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خودتان را دانلود کنید و با استفاده از آموزش ها به راحتی تصاویر و عکس ها و ایده های خود را در قالب پروژه آماده افتر افکت تیزر تبلیغاتی پیاده سازی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.