جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مشکلات رایج آیفون تصویری

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

مشکلات رایج آیفون تصویری

۷۸۵ بازديد
ایرادات آیفون تصویری چه بسا در شرایطی که از شایسته ترین برندهای آیفون هم در خانه خویش به کار گیری کرده باشید , بالاخره روزی خویش را نشان میدهد .

این مشکلات بعضی ارگانیک است و با گذشت زمان ساخت می شود و بعضی نیاز به تعمیرات حساس دارااست . داشتن علم راجع به مشکلات آیفون تصویری امداد می نماید تا در اکثری از مواقع خودتان آن را برطرف نمائید .



آیفون تصویری خوبتر است یا این که آیفون صوتی؟

معلوم است که آیفون صوتی خطاها و اشتباهات کمتری دارااست . بی تردید در شرایطی که شما یک آیفون صوتی داشته باشید هیچ‌گاه با اشتباهات آیفون تصویری مواجه نمی گردید و هزینه کمتری هم برای تعمیر و حفظ آن خواهید پرداخت . البته آنچه که مشخص و معلوم است آیفون هیا تصویری امنیت بیشتری برای شما آماده می نمایند .

در شرایطی‌که آیفون تصویری هیچ واحدی دربی را گشوده نمی‌کند , عارضه ها متمایز موجود است . اولی نقص‌ می‌تواند از ولتاژ تغذیه باشد . خوب تر است ولتاژ AC این نصیب سنجیده شود . همینطور نقص‌ دیگری که منجر گشوده نشدن درب می شود , قفل است . در اکثری از مواقع ساخت اختلال در قفل منجر گشوده نشدن درب با آیفون تصویری خواهد شد . باز بینی رله , موفقیت و… هم در حق تقدم های بعدی قراردارد .

در‌حالتی که آیفون یک واحد درب را گشوده نمیکند , به احتمال فراوان شاسی درب بازکن مبتلا اختلال شده یا این که چه بسا کلید درب گشوده کن آن آیفون گیر نموده است . ولی این در قوانینی است که صدا و تصویر و زنگ تماما صحیح کار نمایند . در صورتی‌که که‌این موردها هم کار نکنند ایراد از پیروزی آیفون یا این که اتصالات آن خواهد بود



چرا آیفون تصویری زنگ نمی‌خورد؟

یکی مشکلات آیفون چهره ای که دوچندان مرسوم است , زنگ نخوردن این جور آیفون است . این اختلال نیز در آیفون های چندین واحدی مرتبط با ساختمان های بزرگ به دیده میخورد و نیز در آیفون های مرتبط با منزل های حیاط دار . علت پیدایش این خلل بسته به قوانینی که دارااست متعدد است

در صورتی‌که هیچ کدام از واحدها زنگ نمی‌خورد , شاید ایراد مرتبط با یک کدام از خروجی های تغذیه یا این که یونیت صوت است
در شرایطی‌که علاوه بر این‌که آیفون تصویری زنگ نمی‌خورد , صدا نیز از موبایل منتقل نمی‌شود و قفل نیز فعالیت نمی‌کند , یکی‌از سیم ها قطعی داراست .
در صورتی صرفا صدای زنگ در یکی‌از واحدها جدا شده‌است , نقص‌ از سیم یا این که پیروزی آیفون است . همینطور احتمال دارد بلندگوی آیفون در باطن واحد ذی‌ربط سوخته باشد .



چرا آیفون تصویری , تصویر ندارد؟

اعم از مشکلات آیفون تصویری مشکلاتی است که در موضوع انتقال تصویر ساخت می شود . این اشتباهات از بد بودن تصویر گرفته تا جدا بودن آن موجود است و هر مورد از آنها به عاملی ساخته شده است .


چرا آیفون تصویری سوت می‌کشد؟

از سایر مشکلاتی که برای آیفون تصویری تولید می شود , سوت کشیدن آن است . سوت کشیدن آیفون به دو ادله بخش اعظم حادثه می افتد که یک عدد مرتبط با تلفن همراه و دیگری مرتبط با پنل است .

در صورتی‌که پنل آیفون تصویری سوت میکشد , به احتمال مضاعف میکروفون از جای خویش بیرون شده‌است . شل شدن میکروفن هم میتواند منجر شود تا پنل سوت بکشد
یک عدد دیگر از مشکلات آیفون تصویری این است که موبایل سوت بکشد . در این زمینه نیز احتمال نخستین , شل شدن میکروفن یا این که جدا شدن آن است .


احتمال دارد یکی‌از بدترین اشتباهات آیفون تصویری , گشوده نشدن درب باشد . به جرا می توان اظهار کرد که‌این اختلال , از متداول ترین مشکلات آیفون تصویری و صوتی است که زیاد آزار دهنده است . این نقص‌ به عوارض متمایز ساخت می شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.