سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

نحوه برنده شدن ضربات پنالتی از گوگل

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

نحوه برنده شدن ضربات پنالتی از گوگل

۶۰۸ بازديد
با نزدیک شدن به فینال مسابقات یورو 2020 انگلیس ، ممکن است پنالتی ها آخرین چیزی باشد که در حال حاضر در ذهن مردم است. اگر ما در صنعت SEO نیستیم ، بگذارید آن را به حال خود رها کنیم.با نزدیک شدن به فینال مسابقات یورو 2020 انگلیس ، ممکن است پنالتی ها آخرین چیزی باشد که در حال حاضر در ذهن مردم است. اگر ما در صنعت SEO نیستیم ، بگذارید آن را به حال خود رها کنیم. اما تحریم ها مهم هستند. اگر توسط گوگل جریمه شوید ، این بدان معناست که مخاطبان مورد نظر شما نمی توانند وب سایت شما را پیدا کنند ، به این معنی که آنها نمی توانند خرید کنند ، ما نیازی نداریم که به شما بگوییم این برای تجارت شما مضر است.

جریمه گوگل چقدر است؟

در وهله اول ، مجازات گوگل چیست؟ به بیان ساده ، جایی است که وب سایت شما استانداردهای کیفیت Google را ندارد ، که می توانید در دستورالعمل های مدیر وب سایت آنها پیدا کنید. از آنجایی که الگوریتم ها هوشمندتر از همیشه می شوند ، و با استفاده از داوران انسانی برای اطمینان از مطابقت سایت ها با استانداردهای مورد نیاز ، اطمینان از عدم استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجوگر کلاه در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آیا مجازات های الگوریتمی و مجازات های دستی یکسان هستند؟

اگر اهل سئو هستید ، بدیهی است که درباره مجازات های الگوریتم شنیده اید. فقط برای اینکه همه چیز گیج کننده باشد (به لطف گوگل!) ، مجازات الگوریتم زمانی اتفاق می افتد که گوگل الگوریتم های خود را به روز می کند و سایت شما با قوانین جدید مطابقت ندارد. به همین دلیل بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که در سایت خود کار می کنید تا اطمینان حاصل کنید که تحت تأثیر اصول اولیه وب گوگل قرار نگرفته اید.

مجازات های دستی مربوط به الگوریتم ها نیست بلکه پیروی از بهترین شیوه های Google است. اگر سایت شما در هر یک از تخلفات زیر مجرم باشد ، کارمندان Google شما را به صورت دستی مجازات خواهند کرد. به علاوه ، آیا می دانستید که اگر مردم فکر کنند شما اسپم هستید ، وب سایت شما را در واقع گزارش می دهند؟

بنابراین ، چه چیزی می تواند باعث جریمه گوگل شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که برخی از آنها می تواند کاملاً تصادفی باشد ، به دلایل جدی تر که در آن مردم تمام تلاش خود را برای دستکاری نتایج جستجو انجام می دهند. در این پست ، ما برخی از رایج ترین علل را که تیم ما دیده است و نحوه رفع آنها را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر: پنج استراتژی برنده SEO

کلمات کلیدی پر و متن پنهان

در روزهای اولیه SEO ، مردم تا جایی که ممکن بود کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سایت های خود اضافه می کردند. امروزه افزودن بیش از حد کلمات کلیدی به متون شما چیزی است که به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شود. هنگام نوشتن متن ، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما طبیعی به نظر می رسند ، زیرا گوگل از شما می خواهد که آنها را برای کاربران بنویسید نه موتورهای جستجو. همچنین ، مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را از لحاظ دستوری درست کنید ، زیرا افراد نباید بتوانند کلمات کلیدی شما را تعیین کنند.

اگر نگران هستید که ممکن است متن های شما حاوی کلمات کلیدی زیادی باشد ، نسخه خود را با صدای بلند بخوانید. اگر کلمات کلیدی طبیعی به نظر برسند ، مشکلی نیست. اگر به صورت خودکار به نظر می رسد ، حتماً این قسمت ها را بررسی و ویرایش کنید.

در حالی که پر کردن کلمات کلیدی می تواند به طور تصادفی اتفاق بیفتد ، متن پنهان چیزی نیست که کاملاً بی گناه انجام شود. این کار با استفاده از متن سفید در زمینه سفید ، قرار دادن متن در پشت یک تصویر ، استفاده از CSS برای کنار گذاشتن متن روی صفحه ، تنظیم اندازه فونت روی 0 یا پوشاندن پیوند با پیوند دادن با خط فاصله یا حروف کوچک انجام می شود.

برای بررسی این مشکل ، به سرچ کنسول Google بروید و به Fetch as Google بروید. در مرحله بعد ، متن پنهان را در سبک یا موقعیت CSS پیدا کنید. پس از شناسایی مناطق مشکل دار ، متن پنهان را از بین ببرید و سپس از Google بخواهید در سایت شما تجدید نظر کند ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پیوندهای خرید

یکی از دلایل اصلی مجازات دستی افراد ، دلبستگی غیرطبیعی است. هرگونه رفتاری که شامل ایجاد پیوندهای غیر طبیعی به/از سایت شما باشد نقض آشکار دستورالعمل های مدیر وب سایت ما است. این می تواند شامل خرید پیوندها یا پست های دارای پیوند ، مبادله کالا برای پیوندها ، تبادل بیش از حد پیوندها و موارد دیگر باشد.

اگر شما در خرید لینک مقصر هستید یا نگران این هستید که آژانس SEO شما این کار را انجام داده است ، سریع اقدام کنید. همه پیوندهای خود را از Google Search Console بارگیری کرده و پیوندها را بررسی کنید. در مرحله بعد ، سعی کنید متخلفان را حذف کنید ، rel = "nofollow" را به پیوندهای غیر منطبق اضافه کنید و از پیوندهایی که نمی توانید از آنها خلاص شوید ، خودداری کنید. پس از انجام این کار ، درخواست تجدید نظر را ارسال کنید.

پنهان شدن

ناشناس بودن زمانی است که شما یک چیز را به گوگل نشان می دهید و چیز دیگری را به کاربران وب سایت نشان می دهید. این امر نه تنها با صفحات وب ، بلکه با تصاویر و پیوندها نیز ممکن است رخ دهد. این اتفاق می افتد ، به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران دسکتاپ به یک صفحه وب هدایت می شوند ، اما بازدیدکنندگان تلفن همراه به یک سایت هرزنامه هدایت می شوند. یا این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک تصویر خاص توسط یک تصویر متفاوت پوشانده شود یا وقتی تغییر مسیر وجود دارد که کاربر را از تصویر مورد نظر دور می کند.

برای رفع این مشکل ، موارد مشابه را انجام دهید و در Google Search Console به Fetch as Google بروید. هنگامی که آنجا هستید ، محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید و مطمئن شوید که کاربران نهایی شما دقیقاً همان چیزی را می بینند که Google می بیند. همچنین باید تغییر مسیرها و آدرس های اینترنتی را بررسی کنید تا از مطابقت آنها مطمئن شوید ، که در زمره دسته هایی نیستند که Google آنها را فریبنده طبقه بندی کرده است.

مشکلات ساختاری داده ها

Google از داده های ساختار یافته برای کمک به آن در درک اینکه صفحه وب چیست استفاده می کند. برای ارائه اطلاعات مربوط به محتوای صفحه ، که در یک صفحه کدگذاری شده است ، از طرح واره استفاده می شود. هنگام برخورد با داده های ساختار یافته ، حتماً دستورالعمل های غنی قطعه را دنبال کنید. همچنین ، صفحات خالی یا صفحاتی را که اطلاعات آنها برای کاربر قابل مشاهده نیست علامت گذاری نکنید. علاوه بر این ، محتوایی که می تواند به عنوان گمراه کننده طبقه بندی شود ، هرگز نباید کدگذاری شود.

برای رفع این مشکل ، باید داده های ساختار یافته خود را مرور کنید تا مطمئن شوید از دستورالعمل های Google پیروی می کند. پس از حذف موارد متخلف ، کافی است یک درخواست تجدید نظر ارسال کنید.

بدون ارزش افزوده

مهم نیست که در کدام بخش بازاریابی کار می کنید ، باید ارزش اضافه کنید. این شامل محتوای وب است. اگر صفحات وب شما به دلیل عدم ارزش افزوده مجرم شناخته شوند ، می توانید جریمه کنید. اغلب شامل صفحاتی است که محتوای تولید شده خودکار را نقض می کنند ، پست های وبلاگ مهمانان با کیفیت پایین ، صفحات با محتوای کم یا بدون ارزش که هیچ ارزش و محتوای سرقت شده از محبوب ترین وب سایت ها را اضافه نمی کنند.

برای رفع این صفحات ، چند کار باید انجام دهید. ابتدا محتوای تکراری را انتخاب کرده و مطمئن شوید که آن را حذف یا جایگزین کرده اید. به صفحاتی با تعداد کم کلمات اضافه کنید و محتوای بیشتری را در صفحاتی بنویسید که به سادگی روی موارد خاص تمرکز می کنند. پس از انجام این کار ، درخواست تجدید نظر را ارسال کنید.

هرزنامه تولید شده توسط کاربر

اگر کسی می گوید انجمن ها ، نظرات و موارد مشابه بهترین راه برای بالا بردن رتبه شما است ، به آنها گوش ندهید!

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات مبدل به نظرات ، نظرات با پیوندهای نامربوط ، نام کاربری هرزنامه و نظرات خودکار یا خارج از موضوع را بررسی می کنید. اگر هر کدام از این موارد را در سایت خود پیدا کردید ، مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت خلاص کرده و پس از اتمام کار ، درخواست بازبینی کنید.

نقض خط مشی

Google تعدادی سیاست برای محافظت از افراد در برابر محتوای مضر اعمال می کند. این می تواند شامل محتوای بزرگسالان ، سایت های مرتبط با تروریسم و ​​هر چیزی باشد که به نظر شما ناپسند و مضر است. اگر صاحب یک وب سایت بزرگسال هستید یا چیزی مشابه آن ، مطمئن شوید که این دستورالعمل ها را با دقت دنبال می کنید ، زیرا نمی خواهید وب سایت شما دچار مشکل شود.

انواع مجازات های گوگل

اقداماتی که به تازگی به آنها پرداخته ایم می تواند عواقب زیادی را به دنبال داشته باشد. اگر با مجازات گوگل برخورد کنید ، فقط زمانی متوجه می شوید که وب سایت شما مجازات می شود. بسته به شدت تخلف سطوح متفاوتی از تأثیر وجود دارد:

سطح کلمه کلیدی

این احتمالاً کمترین مجازات گوگل است. این بدان معناست که یا یک کلمه کلیدی یا تعدادی از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست می دهند. تمام کلمات کلیدی دیگر بی تأثیر خواهند ماند.

اگر حجم جستجوی شما به طور ناگهانی از گفتن 10 مورد بالا به 100 پایین کاهش یابد ، می توانید ببینید آیا مجازات کلمه کلیدی در شما جریمه شده است یا خیر.

URL یا در سطح دایرکتوری

این نوع مجازات باعث می شود URL خاصی ناگهان رتبه خود را از دست بدهد. فقط این صفحه خاص تحت تأثیر قرار می گیرد و بقیه سایت شما در حالت عادی باقی می ماند.

برای بررسی اینکه آیا با مجازات URL برخورد کرده اید ، به ابزار تجزیه و تحلیل خود مانند Searchmetrics Suite بروید و ببینید آیا URL یا فهرست خاصی حذف شده است.

در سطح دامنه

اگر در سطح دامنه مجازات شوید ، کلمات کلیدی در سراسر وب سایت شما به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می گیرند.

به نظر می رسد با مجازات نشانی اینترنتی یا دایرکتوری کار می کنید ، به کلمات کلیدی کل وب سایت نگاهی بیندازید. اگر ناگهان از رتبه ده در رتبه اول به رتبه صد برسید ، احتمالاً پنالتی گرفته اید.

نوشتن

حذف از همه مجازات ها شدیدترین است ، زیرا Google سایت شما را به طور کامل از Google حذف می کند. این بدان معناست که هیچ یک از محتوای شما نمایش داده نمی شود ، حتی اگر جستجوی خاصی برای سایت مورد نظر انجام دهید.

مجازات ها را مشخص کنید

اکنون ما در مورد تحریم ها صحبت کردیم ، چگونه آنها را برطرف کنیم؟ خوشبختانه ، اگر این اولین بار است که شما مرتکب نقض شده اید ، با کمک Google Search Console بسیار آسان است. اول از همه ، مطمئن شوید که مشکلات برطرف شده است. سپس یک درخواست تجدید نظر ارسال کنید.

فقط مراقب باشید - اگر شما یک جنایتکار سریالی هستید ، Google نمی بخشد ، بنابراین مطمئن شوید که تنها بعد از اینکه به شما توهین شده است از تکنیک های SEO White Hat استفاده می کنید. در غیر این صورت ، شما در معرض شروع وب سایت خود از ابتدا هستید زیرا وب سایت شما قابل حذف است.

توجه به این نکته ضروری است که درخواست تجدید نظر فقط با مجازات های دستی کار می کند ، نه مجازات های الگوریتمی.

فواید گل ختمی

این گل در کنار کاربرد زینتی خود کاربردهای درمانی متعددی نیز دارد و می‌تواند بیماری‌های مختلف را درمان کند. این گیاه دارویی می‌تواند به درمان سرفه، سرما خوردگی، تب و مشکلات معده کمک کند. علاوه بر این می‌تواند از سنگ کلیه جلوگیری کند و برای رفع گرفتگی قفسه سینه نیز مفید است. برای آشنایی بیشتر با خواص این گیاه و استفاده‌های دارویی آن از مشاوره آنلاین متنی و تلفنی با متخصص طب سنتی استفاده کنید.

گل ختمی

از این گیاه برای درمان زخم معده، تب یونجه، التهاب مثانه، ورم معده، اسهال و برونشیت هم استفاده می‌کنند.

درمان تب

در زمان‌های قدیم از گل ختمی برای بهبود تب بالا استفاده می‌شد. این ماده در واقع خاصیت تب‌بری دارد و می‌تواند گرفتگی بینی را برطرف کند و علائم سرماخوردگی را نیز از بین ببرد. مصرف یک فنجان چای گل ختمی می‌تواند تب را تسکین دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.