جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نحوه نصب کاغذ دیواری سه بعدی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

نحوه نصب کاغذ دیواری سه بعدی

۱,۲۲۸ بازديد
نصب کاغذ دیواری سه بعدی ، از انواع کاغذ دیواری ، تفاوتی با اجرای کاغذ دیواری های معمولی ندارد اما طراحی آن به گونه ای است که به دلیل سایه هایی که دارد، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می رسد.

باید در نظر داشت که برجستگی یا اکلیلی بودن کاغذ به معنای سه بعدی بودن نیست. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هم با کاغذ دیواری های دیگر تفاوت چندانی ندارد ، اصولا تفاوت قیمت کاغذ دیواری ها در نوع آلبوم و در واقع جنس و برند آن هاست.


جزییات نصب کاغذ دیواری سه بعدی
برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی ، همانند کاغذ دیواری معمولی ، تنها کافی است سطح زیر کار یکدست و بدون هیچگونه برآمدگی و یا تو رفتگی باشد. در چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار می توان از چسب های مخصوص و یا کاغذ دیواری های پشت چسب دار استفاده نمود.

برای نصب کاغذ دیواری هایی که طرح هایی بزرگ تر از عرض یک رول دارند ، هماهنگی میان مرز دو رول بسیار اهمیت دارد ، بنابراین ابتدا باید ارتفاع و عرض دیوار را اندازه گیری کرد و بر اساس آن رول های کاغذ دیواری را در صورت نیاز برش زد و به نحوی کنار هم قرار داد که از نظر الگویی هماهنگ و تراز باشند.

سپس با در نظر گیری ضایعات در لبه های بالا و پایین ، رول کاغذ دیواری سه بعدی از بالاترین ارتفاع نصب می شود. رول ها را به آرامی چسبانده و با کاردک روی سطح آن ها را از بالا تا پایین فشار می دهند تا بدون اعوجاج و کاملا صاف نصب شوند. لبه های اضافی رول و یا قسمت هایی که نیاز به پوشش ندارد ، مانند روی کلید و پریز ها ، به راحتی بریده می شوند.


مزایای نصب کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان یکی از انواع دیوارپوش دارای خاصیت انعطاف پذیری است و این ویژگی باعث می شود که برای فضاهایی که شکنندگی زیادی دارند و یا دارای سطح منحنی هستند پوشش بسیار مناسبی باشد.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل چسبی که دارای قابلیت باز کردن دوباره هنگام نصب و ریموو کردن است ، امکان اصلاح هنگام نصب وجود دارد و این امر باعث افزایش دقت و تمیز شدن سطح می شود. کاغذ دیواری در زمان کوتاه تری نسبت به دیگر دیوارپوش ها نصب می شود و باعث راحتی و سرعت در اجرای دکوراسیون داخلی می شود.


جزییات نصب پانل های سه بعدی

1. پانل ها را با استفاده از غلتک برای سطوح صاف یا اسپری بکشید. حتماً یک لایه رنگ را روی لبه های پانل ها بچسبانید.

2. با کمک پانل ، علائم مرجع را برای تعیین تراز نهایی پانل ها ترسیم کنید

3.به تطابق رنگ مهر و موم پایین و رنگ نهایی تابلوها توجه کنید.

4.پشت پنل ها را به طور مرتب چسب بزنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.