جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تعیین و خرید وان جکوزی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

تعیین و خرید وان جکوزی

۷۹۳ بازديد
لذت خوابیدن در آب گرم , از دریا و برکه و رودخانه گرفته تا استخر و وان های کوچک در خزینه منازلمان را نسبتاً همگی ی ما چه بسا یک توشه تجربه کرده ایم .

جکوزی ها نسل نسبتا جدیدی از وان ها میباشند که به امکاناتی مثل پرتاب آب برای ماساژ تن و مفصل ها مجهزند . خزینه هایی که جکوزی دارا‌هستند , ما‌را به یاد اتاق های هتل های گران‌قیمت و مجلل می اندازند .

جکوزی در واقع وانی است که مجهز به تجهیزات آب گرم و امکانات پرتاب آب و حباب های هوا است . وان جکوزی های خانگی دارنده اشکال متفاوتی اعم از جور های گرد , مربع , بیضی و یا این که مستطیل صورت می‌باشند .

وان جکوزی خانگی برخلاف جکوزی های غیروابسته , به طور کامل مجهز می‌باشند . هر دو دسته جکوزی غیر وابسته و جکوزی تجهیز شده بر روی مرتبه , برای نصب معضل هایی دارا هستند . قبلی از تصمیم گیری پایانی و گزینش وان جکوزی متبوع خویش بعدها بیرونی آن را دقیقا باز نگری نمایید و از قابلیت و امکان نصب آن در درون خدمت خزینه خویش مطمئن شوید .


جکوزی خانگی
قبلی از نصب پایانی هر یک از این سیستم ها یا این که وان ها , مقدمه آن ها را آزمون نمایید تا از وجود هرگونه نشتی یا این که احتمال خرابی امکانات پرتاب آب در آنها , مطلع گردید .


جکوزی آپارتمانی
بطور کلی جکوزی های آپارتمانی به جکوزی هایی گفته می شود که فقط جهت نصب در درون سوئیت ساخت شده و کلیه آپشن های آن همخوانی بر استعمال در محفظه سوئیت در حیث گرفته شده‌است .


شاسی در جکوزی های آپارتمانی
جکوزی های آپارتمانی عموماً دارنده شاسی نصب بوده و در موضع فیکس شده ای در محل نصب قرار نمیگیرند! شاسی یک قاب تهیه و تنظیم شده از استیل ( صد در صد ضد آب ) و منزلت مهم قرار دریافت کردن ورق جکوزی هست .


عدم نیاز به تخریب و یا این که ایجاد و ساز خاص
گونه های جکوزی هایی که در درون سرویس فیکس میشوند عموماً مطلوب ویلاها و یا این که منازل طبقه همکف میباشند . با تهیه و تنظیم یک جکوزی آپارتمانی شما دیگر نیازی به کندن فضای گرمابه جهت هیچ مدل تغییر و تحول کلیدی در فضای گرمابه نخواهید داشت .

چون شما به وسیله دو شلنگ یک و نیم متری با روکش فلزی اب سردو گرم ما یحتاج را به جکوزی آپارتمانی وارد و برق را هم صحیح به نظیر یک خودرو لباسشویی به جکوزی خویش متصل خواهید کرد .

جکوزی آپارتمانی بجهت قرار تصاحب کردن روی شاسی غیر فیکس به راحتی از جای خویش تکان کرده و تمام اجزاء زیرین آن هم با گشودن یک پانل بغل به راحتی قابل خدمت و یا این که تعمیرات احتمالی مایحتاج است .


امنیت بیش تر
آنچه در اینجا گزینه اهمیت است ذکر این نکته است که کمپانی فناوری ساختمان آرمه در ایجاد تولیدها جکوزی آپارتمانی از امکاناتی که به نگهدارنده جان معروفند به کارگیری می‌کند و این بدان معنا است که برق جکوزی به محض اتصال مثبت به محفظه حمام شما جدا و امنیت شما به طور کامل تامین خواهد بود .


اطمینان بیش تر از اسمبل در کارگاه
تولیدات ساخت شده کمپانی فناوری ساختمان آرمه از گونه جکوزی آپارتمانی تماماً به شکل پکیج بی نقص و اسمبل شده در سوله , تحت لحاظ کارشناسان فنی نصب شده و بعداز آزمایش های واحد در اختیار گرفتن کیفی و کاملاً به صورت کامل شدن شده مثل هر کدام از سایر اثاثیه خانه شما تحویل می گردند . این سرویس ها احتمال وقوع اشتباه در حین تولید و چه بسا نصب و بهره‌برداری را به دست کم می‌رساند .


به کارگیری از ورق های اکرولیک اروپایی
تفاوت جکوزی درست شده از ورق اکرولیک مرغوب اروپا با یک ورق اکرولیک غیرمرغوب وقتی واضح می شود که شما قصد به از میان بردن لکه های اثر آب از روی بدنه آن ها را داشته باشید! کافیست شما با یک تکه ابر فشرده یکسری توشه روی ورق اکرولیک اروپایی بکشید تا به راحتی اثر این لکه ها از بدنه جکوزی آپارتمانی تمیز گردند . البته راجع به تنظیف همین لکه ها از ورق اکرولیک غیر مرغوب شما چه بسا با مخدوش کردن تراز ورق هم پیروز به از میان بردن این لکه ها نخواهید شد .


نازلهای آب
این مدل جکوزی ها دارنده موتور های پمپاژ آب با به کارگیری از نازلها با انگیزه ماساژ بخش های گوناگون تن میباشند . در گونه های جکوزی های ایجاد شده کمپانی فناوری ساختمان آرمه این دسته نازلها به شکل تک به تک توان کم یا این که زیادکردن مقدار خروجی آب را دارا می‌باشند و شما می‌توانید این نازلها را در نقاط خاصی بسته و برای نقاط دیگر لبریز فشار خیس فرمایید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.