پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

10 دلیل برای بازاریابی شبکه ای

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

10 دلیل برای بازاریابی شبکه ای

۶۰۶ بازديد
1. آموزش از قبل وجود دارد و به راحتی در دسترس است: از آنجا که بازاریابی شبکه ای سیستمی است که توزیع کنندگان مستقل زیادی در آن وجود دارد ، شرکت ها معمولاً آموزش هایی را در دسترس شما هستند. چرا از کسانی که قبلاً ثابت کرده اند موفقیت آموخته نیستند.
1. آموزش از قبل وجود دارد و به راحتی در دسترس است: از آنجا که بازاریابی شبکه ای سیستمی است که توزیع کنندگان مستقل زیادی در آن وجود دارد ، شرکت ها معمولاً آموزش هایی را در دسترس شما هستند. چرا از کسانی که قبلاً ثابت کرده اند موفقیت آموخته نیستند.

2. از دیگران در همان حرفه کمک ، تشویق و حمایت بگیرید: من از این کار بسیار بهره مند شدم. خواهید فهمید که همه مایلند به یکدیگر کمک کنند تا به موفقیت برسند. مربی پیدا کنید که بتوانید از او پیروی کنید و با او کار کنید. عموماً در آمریكا ، همه به سمت خود می روند و خود را به بالای نردبان می رسانند. بازارهای مختلف شبکه را پیدا خواهید کرد. همه به همه کمک می کنند و متوجه می شوید که در مدت زمان بسیار کوتاهی همین کار را خواهید کرد.

3. رشد شخصی: به نظر من این بزرگ است و مترادف با بازاریابی شبکه ای است. رشد شخصی که باید همراه با رشد شغلی خود تجربه کنید ضروری است. باید رشد کند ، خصوصاً اگر درآمد بالایی می خواهید. شما باید رشد کنید و کسی باشید که به دیگران کمک می کند ، دیگران را تشویق می کند ، و همچنین به دیگران کمک می کند آنچه را که می خواهند از زندگی دریافت کنند. اگر پیر نشوید ، تنبل خواهید شد.

4- مهارت های اجتماعی ایجاد می کنید: شما فرد بهتری می شوید ، که بسیاری از زمینه های دیگر زندگی شما را بهبود می بخشد. همانطور که مهارت های اجتماعی خود را تقویت می کنید ، افراد دیگر منتظر کار با شما و بودن در کنار شما هستند.

5. به شما امکان می دهد تا در مقیاس وسیع به دیگران کمک کنید: تأثیر چند برابری که کار شما می تواند بر دیگران بگذارد ، می تواند بیش از تصور شما باشد. نفوذ شخصی شما می تواند افراد بیشتری را لمس کند تا شما حتی می دانید. برای افرادی که دوست دارند به دیگران کمک کنند ، این یک مزیت بزرگ است. این دلیل باید در بالای لیست اولویت های شما باشد.

6. سریع پرداخت کنید: برخلاف شرکت های سنتی که معمولاً 3-5 سال طول می کشد تا شما حتی به فکر دیدن سود باشید ، در بازاریابی شبکه ای ، بسته به کاری که انجام می دهید ، می توانید بازدهی را طی چند روز ببینید.

8- تجارت خود را با اینترنت ایجاد کنید: اینترنت همانطور که قبلاً می شناختیم جهان را تغییر می دهد. توانایی دستیابی به مخاطبان بیشتر برای تجارت شما در دسترس شماست. در اینجا می توانید روی افرادی تمرکز کنید که فقط به آنچه می فروشید علاقه مند هستند. این باعث می شود که هزینه هر تبلیغ بسیار کمتر شود. با تجارت سنتی ، بله ، بسته به نوع تجارت قابل انجام است ، اما هزینه تجارت سنتی می تواند بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که تجربه خواهید کرد زیرا یک به یک با مردم ارتباط برقرار می کنید.

9. توانایی کار در یک محیط بدون استرس: امروزه افراد بر اساس ترس در یک محیط کار می کنند. با بیشتر و بیشتر شدن کارها در خارج از کشور ، مشاغل کمتری در دسترس هستند. کارفرمایان می توانند هزینه کمتری پرداخت کنند و مطالبه بیشتری نیز داشته باشند و این هر روز اتفاق می افتد. با بازاریابی شبکه ای ، شما از راحتی خانه خود کار می کنید و ترس و استرس بسیار کمتر است. شما رویای خود را می سازید ، نه رویای شخص دیگری.

10. توانایی تعامل فرزندان: از آنجا که می توانید در خانه کار کنید ، می توانید فرزندان خود را درگیر کنید و به آنها اخلاق کار و مهارتهای اجتماعی قوی را بیاموزید. کار کردن طبق برنامه شما یک پاداش اضافی است تا بتوانید زمان بیشتری را با فرزندان خود همراهی کنید تا آنها را در تمرین توپ همراهی کنند ، بنابراین شما می توانید بمانید و تماشا کنید. با کودکان در اطراف شما ، آنها می بینند که شما چه کاری انجام می دهید ، چگونه این کار را انجام می دهید ، و می آموزند که چگونه یک کارآفرین شوند. همچنین می توانید آنها را در کار خود مشارکت دهید و از آنها بخواهید پروژه هایی را که انتخاب می کنید انجام دهند تا آنها را در کار خود مشارکت دهند من نمی توانم روش بهتری برای ایجاد اخلاق خوب در فرزندان شما در نظر بگیرم.

من می دانم که بازاریابی شبکه ای برای همه مناسب نیست ، اما برای من این روش بهتری است. اگر قصد بازاریابی شبکه ای را دارید یا اگر در حال حاضر بازاریاب شبکه ای نیمه وقت هستید ، امیدوارم این موضوع به شما کمک کند از فرصتی بزرگ که در آن عضو هستید قدردانی کنید. دوستی ، رشد شخصی و کمک به دیگران بسیار ارزشمند است. من به شما 20 دلیل دادم که بازاریابی شبکه ای بهترین گزینه شما است و می توانم چیزهای زیادی به شما بدهم.

شما تنها محدودیت خود هستید. نکته اصلی این است که شما میزان موفقیت یا عدم موفقیت در بازاریابی شبکه ای را تعیین کنید. مثل هر چیز دیگری در زندگی است. آنچه را که آماده دارید در آن قرار دهید از آن خارج کنید. اگر به طور مداوم در تجارت خود ظاهر شوید و کار کنید ، خود را بهبود ببخشید ، موفقیت حاصل می شود. بنابراین تنها محدودیت محدودیتی است که برای تجارت خود قایل شده اید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.