پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

Content Hub چیست؟

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

Content Hub چیست؟

۶۱۰ بازديد
محتوای هاب یک مقصد آنلاین متمرکز است که شامل محتوای سرپرستی شده پیرامون یک موضوع خاص است.
محتوای هاب یک مقصد آنلاین متمرکز است که شامل محتوای سرپرستی شده پیرامون یک موضوع خاص است.
ایجاد یک هاب محتوا از جمله SEO دارای مزایای قابل توجهی است ، از جمله بک لینک بیشتر ، بازدید از ترافیک و هدایت ها ، همراه با افزایش اعتبار و نام تجاری قوی تر.
هاب های محتوایی انواع مختلفی دارند و موردی که انتخاب می کنید باید نشان دهنده میزان موضوعات و زیرمجموعه های شما باشد.

اگر بر مارکتینگ دیجیتال نظارت دارید ، مهمترین اولویت شما در حال حاضر ایجاد تجربه های فراموش نشدنی دیجیتال برای مشتریان شما است.

Google هر روز میلیاردها بازدید کننده را از طریق جستجوی ارگانیک به وب سایت ها می فرستد. اگر برشی از آن پای را می خواهید ، باید بیشتر از صفحات محصول و محتوای طولانی شکل فکر کنید. درعوض ، تجربه های دیجیتال همهجانبه و تعاملی ارائه دهید که مشتریان را به وجد می آورد و آنها را برای کارهای بیشتر بازمی گرداند. چطور؟

معرفی مرکز محتوا.

مرکز محتوای بسیار متنوع تر از وبلاگ است. این یک چارچوب کاملاً سازمان یافته است که در طول سفر مشتری مخاطبان شما را راضی و هیجان زده می کند. حتی بهتر ، این می تواند یک نیروگاه SEO باشد که سهم بازار شما را گسترش می دهد و بازدیدها و تبدیلات گسترده را برانگیخته است.

بنابراین ، آیا هدف شما این است که مشتری خود را از طریق مشترکان افزایش دهید یا با ایجاد نقاط تماس جدید آگاهی از برند را بهبود ببخشید ، یک مرکز محتوا جواب می دهد.

مرکز محتوای چیست؟
بازاریابان معمولاً در تعریف هاب های محتوایی تلاش می کنند زیرا از یک مثال به نمونه دیگر تنوع زیادی وجود دارد. اما نکته زیر در اینجا آمده است: هاب محتوا یک مقصد آنلاین متمرکز است که شامل محتوای سرپرستی شده پیرامون یک موضوع خاص است.

به عنوان مثال ، بگویید کارت های اعتباری ارائه می دهید. برای اطلاعات مربوط به موارد زیر می توانید یک مرکز محتوایی داشته باشید.

امتیازات اعتباری
بودجه بندی
برنامه های پاداش
مدیریت بدهی
مدیریت انتقال تعادل
محاسبات بازده تعادل
چگونه بهترین نوع کارت اعتباری را برای خود تعیین کنیم
و غیره.

توجه به این نکته مهم است که یک وبلاگ همان مرکز توزیع محتوا نیست. وبلاگ ها به صورت خطی و تقریباً در همان قالب با پست هایی که به ترتیب زمانی ظاهر می شوند ، سازمان یافته اند. آنها همچنین فوق العاده گسترده هستند.

در مقایسه ، یک مرکز محتوا ، در انواع مختلف محتوای موجود ، متنوع تر است. این می تواند شامل همه چیز باشد ، از پست های وبلاگ گرفته تا فیلم ها ، وبینارها ، پادکست ها ، محتوای اجتماعی ، تحقیقات ، ارائه ها ، تجسم داده ها ، اینفوگرافی ها ، دوره ها ، ابزارها ، الگوهای قابل بارگیری و غیره. مهم قالب نیست ، بلکه سازماندهی کل مطالب است. پیرامون یک موضوع اصلی و این واقعا محتوای عالی است!

انواع توپی های محتوا
چندین مرکز مختلف محتوا وجود دارد که می توانید برای سازماندهی همه چیز در استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. نسخه ای که استفاده می کنید به صنعت شما و چگونگی ترجیح مخاطبان برای مصرف اطلاعات بستگی دارد.

هاب و صحبت کرد (همچنین خوشه های موضوع نیز نامیده می شود)

مدل توپی و سخنرانی معمولاً شامل یک صفحه والد منفرد اختصاص یافته به یک موضوع و چندین زیر صفحه ثابت است که به بررسی زیرموضوعات می پردازد. یک خوشه موضوعی به شکل مرکز و مکالمه در می آید که صفحه ستون به همه زیرمجموعه ها و بالعکس پیوند دارد.

اگر والدین و زیرمجموعه ها نسبتاً همیشه سبز باشند ، مرکز محتوای هاب و اسپیکر بهترین عملکرد را دارد. اگر قصد دارید دائماً زیرمجموعه ها و مطالب جدید را اضافه کنید ، اطمینان از به روزرسانی و صحت پیوند دادن به همه صفحات با یکدیگر مشکل دارد.

کتابخانه محتوا

مدل کتابخانه محتوا دارای یک صفحه فهرست است که تمام عناوین و پیوندهای مربوط به آن صفحه های فهرست زیرمجموعه مربوطه را نشان می دهد. سپس هر صفحه فهرست موضوعی جداگانه به زیرمجموعه های خود (مقالات ، مقاله های سفید ، فیلم ها و ...) پیوند می دهد.

بگذارید بگوییم شما نرم افزار تجارت الکترونیکی را می فروشید. موضوعات فرعی در کتابخانه محتوای شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تجارت الکترونیک
فروش کالا
جهت یابی
شخصی
مدیریت موجودی کالا
توصیه ها
تجربه ی مشتری

هر یک از اینها شاخص های خاص خود را دارند ، با محتوای مختلف مختلف.

این نوع هاب محتوا اگر بسیاری از موضوعات مختلف را پوشش دهید و برای سازماندهی همه چیز به روشی کاربر پسند نیاز داشته باشید ، ارزشمند است. از آنجا که با چند کلیک می توان به هر صفحه فرود دسترسی پیدا کرد ، بهینه سازی موتور جستجوی شما نیز مفید است.

دروازه موضوع

دروازه مبحث تا حدودی شبیه صفحه ویکی پدیا است. معمولاً هر موضوعی یک صفحه اختصاصی دارد که دارای ویژگی های زیر است:

خلاصه / مروری بر موضوع
پیوند به منابع
پیوندهای پویا به محتوای جدید در این مورد

این قالب به ویژه اگر محتوای قابل توجهی درباره یک موضوع خاص داشته باشید بسیار مفید است. افراد تازه وارد این موضوع می توانند به راحتی منابع همیشه سبز مورد توجه شما را کشف کنند ، در حالی که افرادی که دانش بیشتری دارند می توانند به سرعت به محتوای جدیدتری که شما منتشر کرده اید بروید.

پایگاه داده محتوا

پایگاه داده محتوا یک روش عالی برای تصحیح مقادیر زیادی از اطلاعات است که به راحتی توسط چندین موضوع ، فاکتور یا ویژگی مرتب شده یا فیلتر می شود. این نوع صفحه به کاربران این امکان را می دهد تا بر آنچه بیشتر از همه برایشان مهم است تمرکز کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.