پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

10 گرانترین ساعت دیجیتال

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

10 گرانترین ساعت دیجیتال

۵۵۳ بازديد
زمان کالای گرانبهایی است. همیشه باید از آن استفاده خوبی کرد زیرا با از بین رفتن آن دیگر پس داده نمی شود. ساعتها همیشه استفاده شده اند. ساعت آفتابی هم در دنیای باستان بود. هرچه زمان می گذرد ، اوضاع تغییر می کند.
زمان کالای گرانبهایی است. همیشه باید از آن استفاده خوبی کرد زیرا با از بین رفتن آن دیگر پس داده نمی شود. ساعتها همیشه استفاده شده اند. ساعت آفتابی هم در دنیای باستان بود. هرچه زمان می گذرد ، اوضاع تغییر می کند.

به طور مداوم در کارهای روزمره پیشرفت هایی انجام می شود تا کارآیی و کارایی بیشتری داشته باشد. در مورد ساعت نیز همین اتفاق افتاده است. مردم دیگر از ساعتها برای گفتن زمان استفاده نمی کنند. آنها به اندازه یک دستیار شخصی برای زندگی روزمره ارزشمند شده اند. از برخی جهات ، بعضی از ساعت ها دستیاری شخصی را منسوخ می کنند. در اینجا لیستی از 10 ساعت گران قیمت دیجیتال برتر امروز آورده شده است.

Suunto 9 Baro Titanium (700 دلار)

این ساعت ورزشی قابل تنظیم تا 120 ساعت ردیابی فعالیت را در اختیار شما قرار می دهد ، که باعث می شود آن برای انواع ورزشی که بیشترین تجهیزات خود را دارند ، مناسب باشد. با بیش از 80 حالت ورزشی داخلی ، به ناوبری GPS ، عملکردهای آب و هوایی ، فشارسنج مجهز است و تا 100 متر در برابر آب مقاوم است.

وضعیت MTM (750 دلار)

وضعیت MTM در سه رنگ مشکی ، نقره ای و خاکستری موجود است. خریداران می توانند از بیش از سی نوع باند انتخاب کنند. این شیشه با کت ضد انعکاس و ضد خراش است که آن را از اشعه ماورا بنفش در امان نگه می دارد. با هر تلفن هوشمند سازگار است و از ویژگی های متنوعی برخوردار است.

ساعت هوشمند Movado متصل (995 دلار)

این ساعت با قطر بیش از 46 میلی متر ، یک زیبایی دیجیتال از جنس استنلس استیل و سیلیکون با یک کریستال شیشه گوریل است. این ساعتهای اسپرت مردانه در برابر آب مقاوم هستند. با استفاده از Wear OS از Google ، دارای سازگاری Android و iOS است و به بیش از 100 نوع شماره گیری مجهز است که دارندگان می توانند سفارشی سازی کنند.

Garmin Fēnix 5X Plus (1 دلار)

این ساعت برای کسانی که بیرون از خانه را دوست دارند مناسب است. یاقوت کبود و تیتانیوم DLC خاکستری کربن با یک باند تیتانیوم ، قیمت تمام شده برای تمام ویژگی های ارائه شده از ساعت بسیار منطقی است. در سه نوع قطر با 51 میلی متر بزرگترین موجود است.

Tissot T-Touch Expert Solar II (1.1 دلار)

یکی دیگر از ساعت های دیجیتال با انرژی خورشیدی ، این ساعت صفحه لمسی طیف گسترده ای از عملکردها را در نوک انگشتان کاربر قرار می دهد. مد روز ، آن دارای یک نوع محافظ ضد خراش است که از سرامیک ساخته شده و دارای کریستال یاقوت کبود است. قطر آن 45 میلی متر و تا 330 فوت مقاوم در برابر آب است.

G-Shock GMWB5000FC-1 (1.2 دلار)

این ساعت دیجیتالی پس از اولین شوک G مدل سازی شده است. نسخه کاملاً متال به روز شده ظاهری به روزتر به نمایش می گذارد اما همچنان جذابیت چشمگیری دارد. این یک باند فلزی و رزینی ارائه می دهد. یک قطعه خورشیدی است و چراغ LED خود به خود شارژ می شود.

ساعت دیجیتال I-Gucci (1.4 میلیارد دلار)

این ساعت که بخشی از مجموعه I-Gucci است ، ساخته شده از یک کیف و صفحه فولاد ضد زنگ مشکی ، با شماره های سفید برای کنتراست و یک کریستال زیبا یاقوت کبود است. نوار لاستیکی دارای نشان گوچی "GG" است. قطر ساعت 44 میلی متر و ضد آب است. برای یک ساعت دیجیتالی ، در مقایسه با بسیاری از ساعت های دیگر وقتی صحبت از قابلیت می شود ، کم رنگ می شود.

Apple Watch Hermès (1.4 هزار دلار)

اپل برای این ساعت سری 4 با Hermès جفت شده است. فولاد ضد زنگ با شیشه کریستال یاقوت کبود یاقوت کبود و پشت سرامیک ترکیب شده است. باتری داخلی تقریباً از 20 ساعت استفاده پشتیبانی می کند و قابل شارژ است. دارای مقاومت در برابر آب تا 50 متر ، دارای حسگر قلب نوری و الکتریکی است.

Hamilton Pulsomatic H52585339 (1.6 دلار)

شاید شما همیلتون را نشنیده باشید ، اما Pulsomatic برای بزرگداشت چهلمین سالگرد اولین ساعت دیجیتال LED در جهان ساخته شده توسط همیلتون طراحی شده است. این شرکت به پیشرفت روز دنیا در ساعت های دیجیتال ادامه داده است.

Tag Heuer Connected Modular (6.2 دلار)

این ساعت مچی توسط Tag Heuer با یک بند سرامیکی مشکی با یک حاشیه الماس ساخته شده است که با بیش از 60 الماس تنظیم شده است. صفحه نمایش لمسی از تشخیص چند انگشت و وضوح 400 x 400 پشتیبانی می کند. Heuer با اینتل همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که این ساعت هوشمند دیجیتال با استفاده از پردازنده Atom اینتل بهترین فناوری را ارائه می دهد. Tag Heuer Connected Modular با 512 مگابایت حافظه داخلی ، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین با تلفن های هوشمند اندرویدی که دارای سیستم عامل 4.4+ با سیستم عامل IOS 9.3+ هستند سازگار است. البته ساعتی با همه این ویژگی ها به اتصال Wi-Fi و بلوتوث نیز مجهز است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.