شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین ساعت زیر 5000 دلار

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

بهترین ساعت زیر 5000 دلار

۶۰۵ بازديد
قرار دادن مناظر خود بر روی یک ساعت زیبا می تواند شما را در آبهایی گران قیمت و گاه گیج کننده قرار دهد. همانطور که برچسب های قیمت به سمت شمال می روند ، تعیین ارزش بسیار دشوارتر می شود. 5000 دلار یک معیار رایج برای خرید یک ساعت ممتاز است ، ساعتی که شما یک عمر آن را می پوشید و به نسل های بعدی منتقل می کنید. متأسفانه ، این قلمرو پرحجم ساعت های لوکس ورود به سطح متوسط ​​است و پیمایش کار بسیار دشواری است.
قرار دادن مناظر خود بر روی یک ساعت زیبا می تواند شما را در آبهایی گران قیمت و گاه گیج کننده قرار دهد. همانطور که برچسب های قیمت به سمت شمال می روند ، تعیین ارزش بسیار دشوارتر می شود. 5000 دلار یک معیار رایج برای خرید یک ساعت ممتاز است ، ساعتی که شما یک عمر آن را می پوشید و به نسل های بعدی منتقل می کنید. متأسفانه ، این قلمرو پرحجم ساعت های لوکس ورود به سطح متوسط ​​است و پیمایش کار بسیار دشواری است.

هر ساعتی که با این قیمت خریداری می کنید باید دارای چند ویژگی اصلی باشد که آن را از زیر 1000 دلار جدا کند. بزرگترین علامت س questionال ، علاوه بر ظاهر و سبک متناسب با شما ، حرکت است: این قلمرو مکانیکی ساعت است ، بنابراین شما ابتدا می خواهید تصمیم بگیرید که آیا یک حرکت اتوماتیک یا دستی پیچیده را می خواهید. هرچه کیفیت حرکت بالاتر باشد ، عوارض 5000 دلار خود را کاهش می دهید. این یک معامله بین پیچیدگی و اعتبار داخلی است. مطمئناً ، نام تجاری موجود در صفحه شماره گیری نیز با آن ارتباط خواهد داشت.

در این گروه مارک های خوبی وجود دارد ، از نام های معروف مانند امگا گرفته تا شرکت های کوچکتر مانند Nomos. مگر اینکه بخواهید نشان را به نمایش بگذارید ، ممکن است در بعضی از بچه های کوچکتر ارزش بیشتری پیدا کنید. ما برای کمک اینجا هستیم. این 10 ساعت مورد علاقه ما با قیمت کمتر از 5000 دلار است.

کرونوگراف خط ساحلی توتیما M2

کرونوگراف Tutima M2 یک ساعت جذاب با سابقه نظامی و ظاهری منحصر به فرد است. با این حال ، این یک جانور بر روی مچ دست است و مجموعه Coastline برای ارائه تجربه ای مشابه معرفی شد اما به 43 میلی متر کاهش یافت. اگرچه 43 میلی متر هنوز نازک نیست ، اما یک کیف تیتانیوم سبک وزن آن را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و با یک دستبند یکپارچه تیتانیوم مطابقت دارد و تقریباً برای همه چیز آماده است.

آزمایشگاه ماسنا Uni-Racer

برند Massena Lab اغلب با ساعت سازان دیگر همکاری می کند ، اما اولین ساعت اختصاصی Uni-Racer است. این ساعت مبتنی بر یک ساعت مچی قدیمی کمیاب است ، Universal Geneve Uni-Compax ، اما برای سلیقه های مدرن اندازه آن تا 39 میلی متر به روز شده است. البته ، این یک حرکت مدرن نیز دارد ، دستی Sellita SW510 را زخمی می کند. این یک جایگزین بسیار خوب برای نسخه اصلی است و هزینه آن نیز بسیار کم است.

Tudor Heritage Black Bay GMT

ساعت های Tudor با حرکات داخلی ، کیفیت درجه یک و اتصال Rolex ، ارزش فوق العاده ای را با زیر 5000 دلار ارائه می دهند. جای تعجب نیست که آنها به اندازه محبوبیت خود داشته باشند و موفقیت آنها توسط خط خلیج سیاه انجام شود. و به نظر می رسد این مجموعه با نمونه هایی از نسخه های برنزی یا Black Bay Fifty Eight با کاهش اندازه رشد کرده و بهتر شده است. یکی از بهترین تصورات خط تماشای غواصی به صورت GMT با سبک آشنا "پپسی" ، حاشیه 24 ساعته به رنگ قرمز و آبی برای نشان دادن ساعات شبانه روز است. به راحتی یکی از جذاب ترین ساعت ها برای خرید پول است.

Frederique Constant Manufacture Worldtimer

واقعاً نادر است که یک تایمر واقعی را در چنین چهره قابل دسترسی پیدا کنید. اما به نظر می رسد فردریک کنستانت عادت دارد که این کارها را انجام دهد. شما انتظار دارید که تولیدات Worldtimer آنها توسط یک ebauche تزئین شده از برخی از تامین کنندگان خارج از قفسه تامین شود. جواب منفی. 26-Jewel FC-718 یک آفرینش داخلی است. همه چیز توسط تاج کدو تنبل کنترل می شود ، با حلقه داخلی می چرخد ​​تا مشخص کند کدام منطقه زمانی را می خواهید ردیابی کنید. ساعات بین 18:00 و 6:00 روی حلقه داخلی درمان آبی تیره را نشان می دهد تا شب را نشان دهد و در یک نگاه یک چک را کنترل کند. یک نقشه جهانی بیشتر شماره گیری را تزئین می کند ، صرفه جویی در نشانگر تاریخ بزرگ در موقعیت ساعت 6.

Breitling Superocean Heritage '57

Superocean با کمی جذابیت جذابیت بازگشت ، تماشای تماشای ورزش غواصی Breitling را ارائه می دهد. با یک قاب 42 میلی متری و ساخت و جزئیات عالی Breitling ، در چند نوع مختلف ارائه می شود و توسط حرکت اتوماتیک ETA 2892 قابل اطمینان است. این برند از یک مدل پرنعمت از سال 1957 الهام گرفته و می خواست ساعت را از نظر سبک کاملا ایده آل برای موج سواران با 100 متر مقاومت در برابر آب تصور کند.

IWC Pilot’s Watch Spitfire

سری Pilot's Watch توسط IWC Schaffhausen یکی از نمادین ترین خطوط ساعت در فالشناسی است. از سال 1936 که مچ دست پروازهای متمایز را جمع می کند ، این محدوده با خوانایی بی عیب و نقص و تعهد به دقت در شرایط شدید مشخص می شود. Spitfire با یک کالیبر اتوماتیک محکم و جدید در داخل کیس داخلی ضد مغناطیسی و آهن نرم ، این سنت را ادامه می دهد. با قطر 39 میلی متر در نقطه شیرین قرار می گیرد ، در میانه راه بین IWC’s Pilots Watch 36 (36 میلی متر) و Big Pilot (44 میلی متر) آنها.

کارتیه کله

Cartier Clé کمی نادیده گرفته می شود اما یک ساعت جذاب برای کسانی است که به سبک کلاسیک این برند جذب شده اند. Clé که در فرانسه به معنای "کلید" است ، به تاجی غیر گرد گفته می شود که به منظور برانگیختن نوع کلیدهای استفاده شده برای تنظیم و بادکردن ساعتهای قدیمی است. شکل موردی آن تا حدودی لاک پشت مانند است اما برای ساعت مچی لباس 40 میلی متر بسیار متناسب و مناسب است. در داخل ، این توسط حرکت خودکار داخلی مارک تجاری تامین می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.