پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

بهترین ساعت مچی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

بهترین ساعت مچی

۵۵۱ بازديد
شاید هدیه ای بهتر از هدیه ای با ذوق شخصی خوب وجود نداشته باشد.Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند.تعادل بین شخصی سازی و دسترسی ایجاد کنید و آنها توانستند این چشم انداز را برجسته کنند.
شاید هدیه ای بهتر از هدیه ای با ذوق شخصی خوب وجود نداشته باشد.Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند.تعادل بین شخصی سازی و دسترسی ایجاد کنید و آنها توانستند این چشم انداز را برجسته کنند.


ساعت مچی Batman: Dark Knight Watch دارای یک جعبه تیتانیوم درجه 40 میلی متر II است که برای یک پوشش خنک و مدرن ، ماسه کاری شده است.این دستگاه بر روی یک حرکت زمان سنج مکانیکی ترکیبی کوارتز فلای بک تأمین شده توسط سیکو کار می کند. دارای شاخص های نقره ای و عقربه های ساعت براق سبز و آبی نازک است ، که خواندن زمان در تاریکی را آسان می کند. دارای یک بند چرمی مشکی تمساح است که به خوبی با ویژگی های خاکستری و سیاه ساعت سازگار است.

ساعت مچی alexa

این یک قاب 40 میلیمتری در فولاد ضد زنگ 316L و کریستال گنبدی سخت K1 دارد.برای سفارشی سازی ، ابتدا شماره گیری را داریم.

ساعت مچی bnmi

در مورد کمربند ، شما می توانید رالی ، چرم ، تمساح ، کوردورا و پرلون را انتخاب کنید. اگر یک مدل جامد را انتخاب کنید ، یک گزینه اضافی برای اضافه کردن یک الگوی برای شخصی تر شدن آن دارید. ساعت ها اغلب هدیه مناسبی هستند ، اما می توانید با شخصی سازی آنها کاملاً متناسب با سبک عزیزانتان ، آنها را بهبود ببخشید.

ساعت مچی carlo perrugi

Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند. از طریق این فرآیند تعاملی ، مشتریان می توانند یک ساعت معنادار و شخصی تر برای خود و عزیزانشان ایجاد کنند.اولین ساعتی که قرار است درباره آن صحبت کنیم در واقع قابل تنظیم نیست ، اما دلیل آن این است که این ساعت ویژه نسخه ویژه از یک مجموعه ممتاز است.این دستگاه بر روی یک حرکت زمان سنج مکانیکی ترکیبی کوارتز فلای بک تأمین شده توسط سیکو کار می کند.

ساعت مچی edifice

این ساعت دارای یک صفحه شماره گیری خاکستری زیبا و یک حاشیه زیبا و تاکیمتر سیاه است.دارای شاخص های نقره ای و عقربه های ساعت براق سبز و آبی نازک است ، که خواندن زمان در تاریکی را آسان می کند. اگر از طرفداران شوالیه تاریکی در گاتهام هستید ، قطعاً دوست دارید این ساعت را دوست داشته باشید.ساعت مچی Vintage Killy یک ساعت شیک و ظریف است که با 9 مرحله برای شخصی سازی همراه است. مقاومت این ساعت در برابر آب 30 متر است و برای استفاده عادی روزانه مناسب است.

ساعت مچی fanatic

شما می توانید از بین سه طرح مختلف دیسک انتخاب کنید که همه آنها شامل دو شماره گیر فرعی هستند.اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است. انتخاب شامل حروف اول ، مراحل سفارشی سازی بیشتری مانند قلم ، رنگ قلم و موقعیت روی دیسک را اضافه می کند. در آخر می توانید از بین قاب پشتی یا سخت شیشه ای یکی را انتخاب کنید.

ساعت مچی gucci

از طرف دیگر ، انتخاب یک قاب پشتی شیشه ای این گزینه را به شما می دهد که تصویری را به دلخواه خود اضافه کنید.این ساعت زیبا به عنوان ساعت مچی روزانه بسیار عالی عمل می کند اما می توانید آن را با ظاهری رسمی تر نیز بپوشید. این ساعت نظامی با طراحی شیک که برای استفاده روزمره ایده آل است کارایی بالایی دارد. این حروف اول دارای چهار سبک قلم است و می تواند سفید یا سیاه باشد.

ساعت مچی hpolw

الگوی پیکان دارای یک سر پیکان نارنجی روشن برای عقربه ساعت است ، در حالی که الگوی شمشیر دارای ترکیبی از کرم و نقره است. از طرف دیگر ، گزینه های شما شامل یک سبک مستقیم ، چهار سبک آب نبات چوبی و یک سبک پیکان است.اغراق خواهد بود اگر همه آنها را نام ببرید ، بنابراین ما فقط به برخی گزینه ها اشاره می کنیم که همیشه در دسترس مدل های دیگر مانند بند و دستبند فلزی ناتو نیستند.

ساعت مچی joefox

اکنون ، می توانید آن را به همان شکل درست کنید یا یک تصویر چاپ شده برای لمس شخصی تر را در آن قرار دهید. از آنجا که این ساعت یک نسخه ویژه است ، با گزینه های سفارشی سازی همراه نخواهد بود. تا 50 متر در برابر آب مقاوم است ، که باعث می شود بیش از حد برای سایش و قرار گرفتن در معرض روزانه مناسب باشد. این مورد از ماسه ساخته شده است برای یک پوشش شیک و مدرن.این قاب پشتی شیشه ای دارد که نشان 80 سالگی بتمن و یک کریستال سخت و گنبدی K1 را در خود جای داده است.

ساعت مچی lda

برای لمس نهایی ، کلمات "Gotham City Ranger from 1939" را بر روی دیسک خواهید یافت. به طور کلی ، این ساعت احساس روح باستانی را نشان می دهد. همچنین دارای لنز پلی کربنات LEXAN و مقاومت در برابر آب 100 متر است.

ساعت مچی mk

در آن یک کیف از جنس استنلس استیل 346 میلی متر 316L و یک کریستال گنبدی سخت و گنبدی K1 قرار دارد.این ساعت فقط برخی از گزینه های سفارشی سازی را دارد.ساعت دارای دو شماره گیری فرعی ، اعداد عربی سیاه ، عقربه ساعت و دقیقه آبی و عقربه ثانیه ای قرمز است.

ساعت مچی nexxen

این قطعه بعدی از Undone Watches سبک کلاسیک بندر کالیفرنیای دهه 1930 را به خود اختصاص داده است.این ساعت با مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی کار می کند و مقاومت خوبی در برابر آب 100 متر دارد و آن را برای شنا مناسب می کند. این ساعت همچنین دارای یک حاشیه است که می تواند یک حاشیه سبز ، سیاه یا مایل به رنگ دریایی باشد و یا یک قاب استریل سیاه باشد.

ساعت مچی omega

در زیر هر سبک ، گزینه های رنگ اضافی نیز وجود دارد. Undone Watches برای ایجاد UNDONE x Noritake Pointing Boy 2. پسر با اشاره با استفاده از بازوها به عنوان عقربه های ساعت ، تصاویر یک پسر نوریتاکی را به شکل ساعت تبدیل می کند. این شامل یک مورد از فولاد ضد زنگ سیاه و یک کریستال جامع تک گنبد K1 است. با تطبیق مورد مشکی ، یک بند پارچه ای مشکی مقاوم و راحت داریم.

ساعت مچی ohsen

در مورد ساعتهای سفارشی خود ، Undone Watches می خواهد به مشتریان خود این آزادی را بدهد که از بین مواد مختلف برای ساعتهای مورد نظر خود انتخاب کنند.بندهای پارچه ای یا بندهای چرمی را ترجیح می دهید ، Undone Watches شما را پوشش داده است.در حال حاضر ، بخش سرگرم کننده می آید: سفارشی سازی! اکثر ساعت های واگرد نشده با طراحی فعلی نمایش داده می شوند و برای جنبه های مختلف ساعت با گزینه های مختلف سفارشی سازی ارائه می شوند.اکنون ، توجه به این نکته مهم است که هر ساعت قابل تنظیم نیست.

ساعت مچی quamer

برخی از ساعت ها نسبت به سایر ساعت ها گزینه های بیشتری دارند ، اما هنوز کارهای زیادی می توانید برای سفارشی کردن Undone Watch انجام دهید.قبل از اینکه وارد مراحل شخصی سازی شویم ، توجه به این نکته مهم است که همه قسمت های ساعت قابل تنظیم نیستند.شما واقعاً نمی توانید ساعت دارای عملکردها و ویژگی های اضافی مانند شماره گیری های فرعی و پنجره های تاریخ باشد.ابتدا باید نگاهی به مدلهای ساعت موجود بیندازید.

ساعت مچی rado مدل centrix

برای هر ساعت ، تعداد مراحل متفاوت خواهد بود ، اما صفحه همچنان تعداد مراحل و مکان فعلی شما را در روند سفارشی سازی نشان می دهد.برای خاص تر شدن آن ، Undone Watches غالباً این امکان را به شما می دهد که حروف اول یا نام خود را به ساعت اضافه کنید.

ساعت مچی trust

وقتی ساعت سازها با دقت قطعات جداگانه ای را که برای ساعت خاص خود انتخاب کرده اید مونتاژ می کنند ، طرح های شما زنده می شوند.برای ایجاد بهترین ساعت کاملاً سفارشی ، طراحی ها باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا بتوانند گزینه های مختلف سفارشی سازی و ترکیب سبک را برآورده کنند.

ساعت مچی tissot 1853

این واقعاً یک نقطه فروش برای شرکت است که می تواند طرح های مختلفی بدون درز ایجاد کند که فضای زیادی را برای خلاقیت مشتری فراهم می کند. با Undone Watches ، آزادی انتخاب زیادی به مشتری داده می شود. به مشتریان گزینه های مختلفی برای هر ملفه داده می شود و همچنین می توانند تغییراتی را که ایجاد کرده اند مشاهده کنند.برای شخصی سازی بیشتر ، مشتریان می توانند حروف اول ، حکاکی و عکس های شخصی را در ساعت های خود قرار دهند.برای مواد با کیفیت بالا و سفارشی سازی تعاملی ، ممکن است فکر کنید که این ساعت ها هزینه زیادی دارند.ساعتهای شخصی هدایای بسیار خوبی هستند که می توانید به خود یا عزیزانتان هدیه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.