جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بررسی پرسرعت ترین اینترنت ماه سپتامبر در کشورها

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

بررسی پرسرعت ترین اینترنت ماه سپتامبر در کشورها

۶۲۴ بازديد
وبسایت Speedtest به تازگی آماری از کندترین و پرسرعت ترین اینترنت ماه سپتامبر در سراسر جهان را منتشر کرده است. 
وبسایت Speedtest به تازگی آماری از کندترین و پرسرعت ترین اینترنت ماه سپتامبر در سراسر جهان را منتشر کرده است.

این آمار نشان می‎دهد که در دوره 30 روزه ماه گذشته کدام کشورها از نظر سرعت (دانلود) اینترنت ثابت و همراه در وضعیت بهتری بودند و کدام کشورهای بی‌کیفیت‌ترین نوع اینترنت را به شهروندان خود ارائه می‌کنند. در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به این لیست، با ما همراه باشید.

در ماه آگوست سال 2020 میانگین سرعت دانلود اینترنت 35.96 مگابیت برثانیه بود و میانگین سرعت آپلود موبایل 11.22 مگابیت برثانیه بوده. میزان تأخیر (Latency) هم به طور میانگین 40 میلی ثانیه اعلام شده است. برهمین اساس، در ماه گذشته میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت جهان 85.73 مگابیت برثانیه و سرعت آپلود 45.74مگابیت برثانیه بوده و تأخیر آن نیز 21 میلی ثانیه اعلام شده.

پرسرعت ترین اینترنت ماه سپتامبر
در بخش اینترنت موبایل کره جنوبی مانند ماه گذشته در صدر قرار دارد. میانگین سرعت دانلود در این کشور 121.00 مگابیت بر ثانیه است. پس از آن چین، امارات متحده عربی، قطر، هلند، نروژ، عربستان سعودی، کانادا، بلغارستان و استرالیا در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سنگاپور با میانگین سرعت دانلود 226.60 مگابیت بر ثانیه مانند ماه آگوست، پرسرعت اینترنت ثابت را در جهان دارد. پس از سنگاپور، هنگ کنگ، رومانی، سوئیس، تایلند، فرانسه، دانمارک، موناکو، مجارستان و ایالات متحده رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

کندترین اینترنت ماه سپتامبر
در بخش اینترنت موبایل افغانستان با میانگین سرعت دانلود 7.26 مگابیت بر ثانیه رتبه آخر، یعنی 138 را به خود اختصاص داده است. کشورهای فلسطین، سودان، ونزوئلا، سومالی، بنگلادش، اوگاندا، هند، عراق و الجزایر پس از آن در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اند.

ترکمنستان با میانگین سرعت دانلود 3.40 مگابیت برثانیه کندترین اینترنت ثابت جهان را در اختیار دارد و در رتبه 175 قرار می‌گیرد. کشورهای یمن، کوبا، الجزایر، موریتانی، سودان، بروندی، سوریه، موزامبیک و ونزوئلا پیش از آن در جدول قرار گرفته‌اند.

جایگاه اینترنت ایران در لیست پرسرعت‌ترین‌ها
در بخش اینترنت موبایل، ایران با میانگین سرعت دانلود 27.02 مگابیت بر ثانیه با 5 پله سقوط در رتبه 77 قرار گرفته است. در بخش اینترنت ثابت هم میانگین سرعت دانلود ایران 20.67 مگابیت بر ثانیه درج شده که با این سرعت کشور ما در رتبه 120 قرار گرفته است.

منبع خبر: سایت سخت افزار مگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.