پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

بررسی سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

بررسی سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

۵۹۵ بازديد
سامسونگ در سال 2019 ، بین معرفی پرچمداران نوت 10 و S20 ، اقدامی جالب انجام داد. این شرکت کره‌ای به طور همزمان از Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite رونمایی کرد ، دو نسخه ارزان تر از نسخه های پرچمدار 2019 است. امروز با بررسی Samsung Galaxy Note 10 Lite سامسونگ در خدمت شما خواهیم بود.
سامسونگ در سال 2019 ، بین معرفی پرچمداران نوت 10 و S20 ، اقدامی جالب انجام داد. این شرکت کره‌ای به طور همزمان از Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite رونمایی کرد ، دو نسخه ارزان تر از نسخه های پرچمدار 2019 است. امروز با بررسی Samsung Galaxy Note 10 Lite سامسونگ در خدمت شما خواهیم بود.

بررسی Galaxy Note 10 Lite

علاوه بر خود تلفن ، جعبه Note10 Lite شامل یک پین جداکننده سیم کارت ، یک کیس سیلیکونی شفاف ، شارژر ، کابل شارژ و یک هدفون سامسونگ با درگاه 3.5 میلی متری است.

طرح

Galaxy Note10 Lite حداقل در طراحی پوشش پشتی ، متفاوت از همه افراد خانواده خود متفاوت است و اینطور است. سامسونگ در مشخصات گلکسی نوت 10 Lite به پوشش پشتی Gorilla Glass و کیس محافظ اشاره نکرده است. هنگامی که تلفن را در دست می گیرید ، نوت 10 Lite احساس یک محصول گران قیمت و پرچمدار را به شما نشان نمی دهد. دلیل آن قاب Glasstic است که برای ساخت این گوشی استفاده شده است. در قسمت پشتی این گوشی گذشته از لوگوی سامسونگ حک شده در قسمت پایین دستگاه ، یک قسمت مربعی در قسمت بالای سمت چپ وجود دارد که سه دوربین اصلی دستگاه و فلاش LED آن را می پذیرد.

سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

صفحه نمایش گلکسی نوت 10 Lite بر خلاف تلفن های نسل های اخیر سری Note ، صاف و بدون انحنا است. صفحه نمایش از هر چهار طرف با حاشیه های نسبتاً کم احاطه شده و 86.6٪ از سطح پنل جلوی گوشی را اشغال می کند. البته یک سوراخ بسیار کوچک در وسط قسمت بالای صفحه وجود دارد و دوربین سلفی دستگاه در آن قرار دارد. اسپیکر همچنین بین لبه بالای صفحه و لبه دستگاه قرار دارد. سنسور اثر انگشت این گوشی مانند دو مورد دیگر در خانواده در پایین صفحه قرار دارد ، به جز اینکه این سنسور نوری است.

سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

مواد اطراف لبه گوشی مانند فلز است. در لبه سمت راست دستگاه سوئیچ قدرت سه کاره با کلیدهای ولوم وجود دارد. در لبه پایین دستگاه S Pen ، بلندگو اصلی ، میکروفون تماس ، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد. فقط لبه سمت چپ دارای شیار هیبریدی است و لبه فوقانی میکروفون قطع کننده سر و صدا را می پذیرد.

وزن Galaxy Note 10 Lite 199 گرم وزن دارد و 163.7 در 76.1 x 8.7 میلی متر اندازه دارد. این بدان معنی است که وزن این گوشی بیشتر از گلکسی نوت 10 پلاس است. اگرچه دلیل خوبی برای این امر وجود دارد ، که این باتری بزرگتر است ، حتی با وجود لبه های خمیده از قاب پشتی ، استفاده طولانی مدت از تلفن با خستگی دست همراه خواهد بود ، خصوصاً برای گرفتن باریک.
سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

آخرین عضو خانواده Note 10 مجوز IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ندارد. همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری نیز برخوردار است. دو صفتی که در نوت 10 و نوت 10 پلاس کاملاً برعکس دیدیم. افزودن این عناصر به سایر نکات ، مانند بدنه پلاستیکی و ظاهر نامناسب دو عضو دیگر خانواده ، باعث می شود Note 10 Lite ظاهری شبیه به اعضای سری A داشته باشد تا یک خانواده پرچمدار.

سامسونگ Galaxy Note 10 Lite معرفی شد

سامسونگ صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را برای گلکسی نوت 10 Lite در نظر گرفته است. این شرکت کره‌ای همیشه به دلیل استفاده از بهترین نمایشگرها برای محصولاتشان شناخته شده است. اما از آنجا که Galaxy Note 10 Lite نسخه پرچمدار اقتصادی است ، از Super AMOLED به جای صفحه Dynamic AMOLED استفاده شده است. البته این صفحه نمایش در مقایسه با Super AMOLED Plus Galaxy S10 Lite از سطح کیفیت پایین تری برخوردار است.

با این حال ، این بدان معنی نیست که ما با یک صفحه نمایش با کیفیت پایین سر و کار داریم. زیرا صفحه نمایش های اقتصادی سامسونگ از نظر اقتصادی همیشه در سطح بالاتری نسبت به رقبا قرار دارند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش در حالت دستی 400 نیت و در حالت اتوماتیک 622 نیت است. این بدان معنی است که صفحه نمایش حتی در نور مستقیم خورشید روشن است. کمترین میزان روشنایی این صفحه نمایش با 1.8 نیت اندازه گیری می شود که عدد مناسبی است.

سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

صفحه نمایش تلفن 86.6٪ پنل جلویی را اشغال کرده و علاوه بر صفحه همیشه روشن ، از فناوری HDR نیز استفاده می کند. در منوی صفحه نمایش Galaxy Note 10 Lite ، بخشی را مشاهده می کنیم تا به صورت دستی و به صورت خودکار تنظیم میزان روشنایی صفحه ، فیلتر نور آبی ، حالت شب و حالت نمایش را انجام دهد. بخش Screen Mode برای تنظیم رنگ صفحه دارای دو گزینه Live و Normal است.

پیش فرض تلفن ، Vivid ، فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد ، اما می توانید در صورت لزوم به صورت دستی رنگ های سرد و گرم صفحه را تغییر دهید. البته در بخش تنظیمات پیشرفته امکان تنظیم مقدار رنگ RGB نیز وجود دارد. در تنظیمات عادی فضای رنگی sRGB نیز پوشانده شده است که رنگهایی طبیعی تر و اشباع کمتر نشان می دهد. البته برای استفاده عمومی تنظیمات نمایشگر در حالت Vivid بسیار جذاب تر به نظر می رسند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.