پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

چرا اکنون بهترین زمان برای ساخت در WA است

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

چرا اکنون بهترین زمان برای ساخت در WA است

۶۵۸ بازديد

آیا آخرین اخبار را شنیده اید؟ اکنون بهترین زمان برای ساخت اولین خانه شما است.

با افزایش کمک هزینه های صاحبان خانه اول که اکنون 15،000 دلار و لیست طولانی تغییرات مثبت در بازار ملک وجود دارد ، سال 2017 بهترین زمان برای ورود به خانه شخصی شماست.
آیا آخرین اخبار را شنیده اید؟ اکنون بهترین زمان برای ساخت اولین خانه شما است.

با افزایش کمک هزینه های صاحبان خانه اول که اکنون 15،000 دلار و لیست طولانی تغییرات مثبت در بازار ملک وجود دارد ، سال 2017 بهترین زمان برای ورود به خانه شخصی شماست.

مهمترین دلایل مهم ساختن اولین خانه خود در سال جاری را ببینید!

نرخ بهره وام مسکن با نرخ رکورد پایین است
بسته های House & Land مقرون به صرفه تر از همیشه است - از 290،070 دلار برای مترو پرت و 221،000 دلار برای جنوب غربی شروع می شود.
سپرده های وام خانگی بسیار کم است

افزایش اخیر صاحبان خانه اول تا 15،000 دلار برای خریداران واجد شرایط برای اولین بار در خانه اهدا می کنند

تغییر در معیارهای اعطای وام Keystart انجام شده است و این امر باعث می شود ورود به خانه اول شما مقرون به صرفه تر شود

به علاوه ، خانه های Aussie Living به یک شخص خوش شانس این فرصت را می دهند که بتواند یک وام مسکن 20 کیلویی را بدست آورد!

با وجود این همه دلایل مهم ، چرا نمی دانید که واجد شرایط خانه شخصی خود هستید؟

مسابقه مسابقه "من می توانم از خانه خودم" بگیرم.

2017 اولین سال خرید خانه است!

علاوه بر افزایش کمک هزینه نخستین صاحبان خانه از تاریخ 1 ژانویه 2017 به مدت 12 ماه ، ضوابط وام دهی Keystart نیز تغییر کرده است.

محدودیت درآمد مترو برای وام های Keystart 20،000 دلار افزایش یافته و از ابتدای سال نیز به مرحله اجرا رسیده است.

صلاحیت درآمد طرح وام Keystart از 70،000 دلار به 90،000 دلار برای مجردها ، 95،000 دلار به 115000 دلار درآمد ترکیبی برای زوج ها و 115 هزار دلار به 135 هزار دلار برای خانواده ها افزایش یافته است.

این تغییرات تفاوت بزرگی را برای کسانی که مایل به ورود به خانه خود هستند ایجاد می کند. اطلاعات بیشتری در Keystart Homeloans کسب کنید.

ساخت اولین خانه شما دارای انواع قدرت است ، از جمله:

پس انداز وظیفه تمبر. هنگام ساختن خانه جدید ، وظیفه تمبر دولت فقط به ارزش زمین شما و نه خانه شما اعمال می شود.

درمورد خانه های مستقر ، وظیفه تمبر بر ارزش کل ملک محاسبه می شود. این بدان معناست که با ساخت اولین خانه خود می توانید هزاران دلار پس انداز کنید!

ساختن جدید می تواند هزینه کمتری داشته باشد. احتمالاً این چیزی نیست که به ذهن خطور کند ، اما ساختن جدید می تواند برای شما هزینه کمتری نسبت به خرید مقرون به صرفه داشته باشد. طیف گسترده ای از بسته های House & Land در حال ارائه است.

فقط کافیست به صفحه جستجوی خانه و زمین ما مراجعه کنید و برخی از بسته های بسیار مقرون به صرفه را در طیف وسیعی از مکان های خیره کننده ببینید. بنابراین ، ساخت اولین خانه جدید با نام تجاری شما می تواند هزینه ای بسیار کمتر از خرید مستقر داشته باشد.

این خلق شماست هیچ چیز بهتر از آمدن به خانه ای نیست که فکر و تلاش زیادی را در آن انجام دهید. شما رنگ های رنگی ، کاشی ها ، فرش ، مبلمان و آن دسته از دکوراسیون هایی که یک خانه ، خانه ساخته شده را انتخاب کرده اید.

وقتی تثبیت می کنید ، به خانه ای می روید که مال شما نیست. شما می توانید آن را به شکلی که هست رها کنید ، یا ... بر روی نکته بعدی ما حرکت کنید.

نیازی به نوسازی نیست. اگر خانه مستقر خریداری می کنید و جنبه های خاصی را دوست ندارید ، واقعاً می تواند زیر پوست شما قرار بگیرد.

شما ممکن است همه چیز را دوست داشته باشید ، به جز آن کاشی های زردآلو واقعا زشت که در گذشته مد بودند. شما فکر می کنید ، آه آنها چندان بد نیستند ، اما در واقع ، نمی توانید صبر کنید تا آنها را بیرون بکشید!

وقتی خانه خود را خریداری می کنید ، این تصمیمات همه شما هستند و می توانید چیزی را انتخاب کنید که کاملاً دوست داشته باشید.

کمک هزینه نخستین صاحبان خانه (همانطور که قبلاً نیز ذکر شد ، اما شایان ذکر است که دوبار ذکر شود!) اکنون حتی مقرون به صرفه تر است که بتوانید در سال 2017 به خانه اول خود بروید. با FHOG از 10،000 دلار به 15،000 دلار افزایش یافت.

علاوه بر این ، همانطور که در اینفوگرافیک زیر مشخص شده است ، بازار املاک در حال بهبود است و این بدان معنی است که اکنون زمان مناسب برای ساخت اولین خانه شما است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.