جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روش گشودن گرفتگی سینک ظرفشویی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

روش گشودن گرفتگی سینک ظرفشویی

۷۳۷ بازديد
این قضیه ممکن است در بالا یه خرده خفیف باشد , البته عدم باز‌نگری و رفع علت اساسی پیدایش این ایراد میتواند در آتی مساله بیشتری را در سینک ظرفشویی و سیستم لوله کشی فاضلاب آن تولید نماید .


علت گرفتگی سینک ظرفشویی

در حالتی که بخواهیم علت کلیدی گرفتگی سینک ظرفشویی را معرفی کنیم , بایستی به چربی ها و آشغال های مو جود در پسمانده غذاها اشاره کنیم .

متاسفانه بعضی از اشخاص این عادت را ندارند که گذشته از استارت به شستشوی کاسه ها چربی های چسبیده به ظروف و پسمانده های غذای مو جود بر روی آنان را با دستمالی مستقل پاک نمایند و سپس آغاز به شستن کاسه ها کنند .

همین زمینه اگر چه ظاهرا بی آلایش می‌تواند در دراز بازه زمانی منجر شود که سینک ظرفشویی مسدود شده و چه بسا آب نیز از آن عبور نکند .

به ویژه در شرایطی که در درون سینک علاوه بر ظروف به شستن گوشت , مرغ و یا این که ماهی هم مبادرت کرده باشید که دراین‌صورت احتمال انسداد خروجی سینک فراوان بیش تر می شود .

عدم رفع گرفتگی لوله آشپزخانه باعث می شود که لوله فاضلاب هم به مرور زمان دچار گرفتگی شود. اگر از ابتدا جلوگیری نکنید باید لوله بازکن سیار را برای خدمات لوله بازکنی ان ها برای لوله فاضلاب درخواست کنید.

به کار گیری از آب جوشیده
اولی و بی آلایش ترین چاره به خواسته رفع گرفتگی سینک ریختن آب جوش در باطن سینک است . این‌شیوه راه‌حل آنقدر معمولی است که نیاز به هیچ ابزار و مواد خاصی ندارد و هر فردی قادر است این نحوه را آزمون نماید .

برای اثر قسمتی خوب تر این شیوه می بایست پیشین از ریختن آب جوش در باطن خروجی سینک تا آنجا که ممکن است آب های جمع شده در سینک را توده نمایید و برای این کار می‌توانید از استکان یا این که ملاقه به کار گیری نمایید .

در‌صورتی‌که در سطح نخستین برای مفتوح کردن سینک غالب نشدید , جای نگرانی نمی باشد صرفا کافیست تا هنگام سرد شدن آب هایی که درون سینک ریختید طاقت نمایید و بعداز گردآوری آنان این فعالیت را چنددفعه تکرار فرمایید . در بیشتر موردها ایراد گرفتگی سینک با این رویکرد حل خواهد شد .

به کار گیری از نمک و آب جوش
به خواسته اجرای این شیوه پس از برداشتن آب های مازاد درون سینک اندازه نصف واحد اندازه گیری نمک را به حالت کم آب درون خروجی سینک بریزید و چندین دقیقه حوصله نمائید تا نمک به جسم چربی ها رخنه نماید , آن‌گاه آب جوشیده شده را درون سینک بریزید .

سرکه و جوش شیرین
برای استعمال از این ادغام هم نظیر راهکارهای نام برده در آغاز آب درون سینک را توده نمائید . آنگاه میزان یک واحداندازه گیری جوش شیرین را درون خروجی سینک بریزید و بعد به به عبارتی میزان یعنی یک واحداندازه گیری سرکه سپید را باطن خروجی بیشتر نمایید .

در آغاز مخلوط نام برده استارت به جوشیدن می نماید , البته بعداز این که محلول به طور کامل از جوشیدن ایستاد , درپوش سینک را نهاده و پس از 15 دقیقه آب جوشیده را درون سینک خالی نمائید .

در شکل عدم گشوده شدن سینک این کار را چند دفعه تکرار فرمائید . استعمال از این استراتژی خیر فقط سبب ساز گشوده شدن انسداد سینک ظرفشویی می شود , بلکه سینک و سیستم فاضلاب آن را هم خوشبو می نماید .

جوش شیرین و نمک
به کار گیری از ادغام جوش شیرین و نمک یک استراتژی دیگر به خواسته گشودن گرفتگی سینک ظرفشویی هست . برای انجام این طرز نخست پس از تخلیه سینک , میزان یک واحداندازه گیری جوش شیرین را با نصف واحد اندازه گیری نمک ترکیب کرده و در باطن خروجی سینک بریزید .

تا یک سری ساعت طاقت نمائید تا محلول به نیکی به رسوبات باطن لوله خروجی سینک رخنه نماید , آن‌گاه آب جوشیده شده را درون سینک تخلیه نمائید .

تلمبه لوله گشوده کنی
در شرایطی که شیوه هایی که تا به امروز ابلاغ شدند , اختلال گرفتگی سینک ظرفشویی شما‌را گشوده نکردند , میتوانید از تلمبه لوله گشوده کنی برای رفع این ایراد به کارگیری نمایید .

اکنون در حالتی‌که سینک ظرفشویی شما از دسته دو قلو است , نخست خروجی یک کدام از سینک ها با به کارگیری از پارچه و یا این که درپوش سینک کاملا بپوشانید تا فشار آب و هوای وارداتی به خروجی سینکی که قصد تلمبه شدن در آن را دارید یکسری برابر شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.