شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

عیب یابی پنکه های سقفی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

عیب یابی پنکه های سقفی

۷۵۷ بازديد

انواع متمایز از پنکه‌ها وجود دارا‌هستند که میتوانند با خنک کردن هوا و همینطور راندن حشره ها و گردوغبار و یا این که بوهای نامطلوب فصل‌تابستان را برای ما دلپذیرتر نمایند . زمانی پنکه شما در گیر ایراد می شود اولی گام برای رفع ایراد این است که خلل را به‌درستی بشناسید .


پنکه‌ی شما روشن نمی شود

از معمول ترین مشکلات پنکه روشن نشدن آن است , در بی آلایش ترین موقعیت درخصوص پنکه‌های ایستاده احتمالا ایراد از پریز برق و در امر پنکه‌های سقفی میتواند مرتبط با سیم‌کشی برق منزل باشد . پس حتمی است که حتماً از مشاوره‌ی یک کارشناس تأسیسات برق خانه بهره‌مند گردید و از عدم اختلال در سیم‌کشی برق منزل و برق داشتن پریزها اطمینان نتیجه ها نمائید

موتور پنکه صدا می دهد البته روشن نمی شود

غالبا صدایی مشابه به صدای «هوم» را می‌شنوید , این داستان قادر است عارضه ها زیادی داشته باشد از جمله : فساد خازن راه‌انداز , فساد بوش ها و یا این که چه بسا نیم سوز شدن موتور . معمولاً در مواقعی که فساد مرتبط با بوش هاست با زدن دکمه یک و دو پنکه روشن نمی شود ولی به هنگام زدن دکمه ۳ پنکه به جهت ولتاژ بالایی که اخذ می نماید به کار می‌ افتد .

پنکه شما رمز و صدای متعددی تولید می‌نماید

عارضه ها زیادی برای این مورد وجود دارا هستند . احتمال دارد پنکه شما از جور ارزان بها و بی کیفیت باشد و در ساخت آن از مواد با کیفیتی برای خودداری از راز و صدای موتور به کار گیری نشده باشد . در بعضا مورد ها برای رفع این‌گونه اشتباهات پنکه , میتوانید یک تعدیل‌کننده‌ی صوتی را به آن بیشتر نمایید . با این حال , احتمال دارد ایراد از موتور یا این که بقیه اجزای داخلی پنکه باشد .

لرزش پنکه سقفی به هنگام کار دوچندان است

ادله مهم لرزش پنکه سقفی یا این که چه بسا رومیزی , بالانس نبودن پره های آن و یا این که انحراف شفت با پروانه است . شما قطعاً دوست ندارید هنگامی به منزل می آیید باد بزن سقفی خویش را کف اتاق ببینید! لرزش فراوان از سایر اشتباهات پنکه ها خصوصاً باد بزن های سقفی به شمار می رود و هیچ گاه نباید آن را نادیده بگیرید . چه بسا چنانچه این لرزش ها خیلی شدید نباشند میتوانند یکپارچگی و ثبات سیم کشی را در معرض خطر قرار دهند , در صورت مواجهه با چنین مشکلاتی از یک شخص کارشناس دراین باره یاری بگیرید .

پنکه زیاد داغ می شود

داغ ﺷﺪن ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ ﻣﻮﺗﻮر , می‌تواند ﺑﻪ ادله ﻧﯿﻢ ﺳﻮز ﺑﻮدن ﺳﯿﻢ ﭘﯿﭻ ﻫﺎ رخداد بیفتد . ولی فساد خازن یا این که گشادی بوش ها نیز قادر است موجب داغ شدن پنکه شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.