جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تحلیل علت یخ زدن یا این که برفک زدن خنک کننده گازی

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

تحلیل علت یخ زدن یا این که برفک زدن خنک کننده گازی

۷۵۰ بازديد


برای تعمیر و حفظ خنک کننده گازی می بایست به متخصص ها مراجعه‌نمایید ولی برخی از ایرادات نظیر کارداران اساسی یخ زدن یا این که برفک زدن کولرگازی را می‌توانید خودتان تحلیل کنید . همان طور که در مباحث قبل گفته شد نصب خنک کننده گازی اسپلیت به وسیله کمپانی گارانتی کننده و متخصص ها انجام می شود .


یکی مشکلاتی که مصرف کنندگان کولرگازی با آن برخورد می نمایند , یخ زدن یا این که به عبارتی برفک زدن خنک کننده گازی هست .

بخش های مهمی از سیستم سرمایش گازی که بدین نقص‌ مواجه می شود مشتمل بر نصیب هایی مثل پنل داخلی خنک کننده گازی , پنل خارجی , کندانسور سیستم سرمایش گازی و لوله های ارتباطی سیستم سرمایش گازی هست که بایستی به مراقبت این نصیب ها توجه نمود . سیستم سرمایش گازی در دو زمستان و فصل تابستان چهره میدهد که در‌پی عمده به آن می‌پردازیم .




یخ زدن خنک کننده گازی در فصل‌تابستان

از دلایلی که سیستم سرمایش گازی در تابستان در گیر یخ زدگی می شود می شود به عدم وجود گاز خنک کننده گازی " پنل داخلی یا این که لوله های آن در گیر یخ زدگی می شود که‌این این قضیه را میتوان با شارژ کردن خنک کننده برطرف کرد " مسدودشدن مسیر لوله های سیستم سرمایش گازی , کار کردن مداوم کمپرسور , فساد رشته داخلی , آلوده و کثیف بودن غربال های سیستم سرمایش گازی یا این که سوختن موتور حرفه اشاره نمود .


یخ زدن سیستم سرمایش گازی در فصل‌زمستان

از دلایلی که خنک کننده گازی در زمستان مبتلا یخ زدگی می شود می شود به فساد سنسور بیرونی , فساد حرفه کندانسور , فساد شیر برقی , نبود مبرد " در صورتیکه شارژ گاز سیستم سرمایش گازی به مقدار کافی نباشد قابلیت یخ بستن کندانسور و لوله آن در فصل سرد سال فراوان دوچندان است " روش کارکرد گرمایش در خنک کننده های گازی اشاره نمود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.