یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خدمات لوله بازکنی در مناطق مختلف کرج

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

خدمات لوله بازکنی در مناطق مختلف کرج

۷۶۴ بازديد

لوله بازکنی در کرج

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج با کادر مجرب و کمتر از نیم ساعته به سراسر کرج و حومه می باشد کافیست با ما تماس بگیرید.

بیشترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب آشپز خانه یا لوله فاضلاب لباسشویی این است روغن وغذای ته مانده ظروف وکولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاضلاب ته نشین شده وبه مرور زمان روی هم انباشته میشود و لوله شروع به بستن روسوب می کندومسیر لوله باریک شده و باعث گرفته شدن مسیر میشود .


لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج همراه با ضمانت شرکت کرج سرویس فوری

بکارگیری لوله بازکن ماهر جهت باز کردن انواع لوله ها در انواع سایزها

ارائه انواع خدمات ساختمانی در سراسر کرج توسط افراد متخصص

لوله بازکنی هشتگرد کرج و تخلیه چاه کرج و مناطق مختلف کرج و حومه

تشخیص مکان دقیق چاه و همچنین باز و بسته کردن درب چاه فاضلاب

لوله کشی در تمامی منطقه کرج و تعمیر کاری موتور خانه و شوفاژ

تشخیص مکان دقیق ترکیدگی لوله حمام و دستشویی و لوله توکار


برای جلو گیری از این مشکل بهتر است که هر دوسال یک بار لوله فاضلاب فنر زده ومسیر لوله شستشو داده شود و هر چاه یک بار تخلیه چاه کرج انجام شود.یکی دیگر از علت های گرفتگی لوله وکف شور نداشتن طوری دهانه کف شور وافتادن اشغال داخل سیفون می باشد.


وب سایت فنی کارا، به شهروندان محترم کرج به صورت شبانه روزی کمک می کند تا بتوانند از نزدیک ترین افراد فنی ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله به صورت دقیق و با دستیگاه و انجام خدمات نشت یابی و برطرف کردن نم و رطوبت دیواره ها و سقف، خدمات فنی با کیفیت دریافت کنند.

ارتباط میان کاربران و شهروندان کرج با لوله بازکنی های کرج به صورت مستقیم فراهم می شود اما پس از انجام کار، امور مربوط به رضایت سنجی از سوی سایت فنی کارا انجام می شود تا به این ترتیب از ادامه فعالیت افرادی که مشتریان ناراضی دارند جلوگیری شده و از سوی مقابل، میزان فعالیت خدمات رسان های با کیفیت که با ارائه ی خدمات با قیمت و هزینه های مناسب، وقت شناسی، برخورد صحیح با مشتری، به همراه داشتن تجهیزات فنی مناسب و … نسبت به خدمات رسانی اقدام می کنند، تقویت بشود.



کار با فنر لوله بازکنی چگونه است؟

برای شروع هر کاری ابتدا باید از ایمنی بودن غافل نشویم،همچنین برای کار بادستگاه باید دستکش پوشیده تا آسیبی به دستمان نرسد.پس از ان نوک فنررا را به آرامی وارد لوله میکنیم تا قلابی که به فنر وصل است را تا جایی فرو میکنیم که به محل گرفتگی برسد و امکان جلوتر رفتن نباشد.

مراقب باشیم در قسمت اتصالات لوله یا زانویی بادقت بیشتری فنررا وارد کنیم که با گرفتگی در لوله اشتباه گرفته نشود و زمانی که نوک فنر برسد به گرفتگی لوله چرخش را شروع میکنیم وفنر که بصورت ارتجاعی میباشد تمامی فضولات درون لوله را رها کرده و موجب بازشدن راه اب شود.و زمانی که فنر را به بیرون می آورید متوجه خواهید شد که چه مقدار از مواد زاید را باخود بیرون کشانده است.



لوله بازکنی در کرج با استفاده از بهترین دستگاه لوله بازکنی مانند دستگاه لوله بازکنی ژنراتور با فنر فولادی ، فنر لوله بازکنی دورانی ، دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا و دستگاه مکش در رفع گرفتگی های چاه فاضلاب ، رفع مشکلات گرفتگی لوله ها ، رفع معضلات در لوله کشی ساختمان و باز کردن لوله های سیمانی با فنر فولادی مته الماسی تراش از ۱متر تا۸۰ مترو تخلیه چاه با به کارگیری تانکر۶ هزار تایی و۱۲هزار تایی با پمپ مکن اقدام مینماید.

لوله بازکنی در کرج با ارائه بهترین کیفیت خدمات و همچنین با کادر بسیار متخصص و مجرب خود در کاهش و از بین بردن مشکلات لوله کشی فاضلاب ساختمان کمک میکند.



استفاده از سیم برای لوله بازکنی

یکی دیگر از روشهای مورد استفاده در لوله بازکنی در کرج استفاده از سیم برای رفع گرفتگی لوله ها می باشد، البته لازم به ذکر است که این روش ممکن است برای لوله های دارای زانو، ( لوله هایی که دارای خمیدگی هستند) مناسب نباشد، در این روش لوله بازکنی در کرج، یک رخت آویز فلزی را خم کرده و تبدیل به یک سیم صاف می کنیم. ( توجه داشته باشید در این روش لوله بازکنی الزامی به استفاده از رخت آویز فلزی نیست، همین که یک سیم کلفت و با استحکام داشته باشید، کافیست.)

پس از صاف کردن رخت آویز، باید با انبردست، با انتهای سیم قلابی کوچک درست کنید، حال سیم را وارد محل گرفتگی کنید و با استفاده از آن، مو و آشغال هایی که باعث گرفتگی شده اند را بیرون بیاورید. در این روشف مو و آشغال هایی که باعث گرفتگی شده اند، به سر قلاب گیر کرده و به بیرون کشیده می شوند. پس از انجام این مراحل لوله بازکنی، شیر آب را زیاد باز کنید، اگر همچنان آب به سختی پایین می رفت، گرفتگی هنوز برطرف نشده و از روش دیگری برای لوله بازکنی باید استفاده شود.

این که شما بخواهید لوله بازکنی را خودتان انجام دهید خیلی خوب است، اما چون شما متخصص این کار نیستید، ممکن باعث آسیب دیدگی لوله های فاضلاب شوید و خسارت های جدی را به همراه داشته باشد. اگر در کرج هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی در کرج دارید، کافیست با یک تماس، درخواست لوله بازکنی خود را ثبت کنید.



روش کار با دستگاه لوله بازکن کرج

برای این که دست بکار شوید باید سیم برق را باز کرده و سپس به برق بزنید. و سپس سر فنر را به دستگاه لوله بازکنی وصل می کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم.

باید آنقدر فنر را وارد لوله فاضلاب کنیم تا فنر به نقطه برسد که دیگر حرکت نکند سپس حالا برق دستگاه را روشن میکنیم تا قدرت رفتن را چندین برابر میکند تا به مسیر گرفتگی لوله میرسد و با قدرتی که فنر به محل گرفتگی میاورد محل گرفته شده باز می شود

منبع: خدمات لوله بازکنی در مناطق مختلف انجام می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.