پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

تولید اولین آیفون پرچمدار هند

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

تولید اولین آیفون پرچمدار هند

۶۱۰ بازديد
طبق گفته TechCrunch ، تعداد کمی از این تلفن ها در این کشور تولید و در دسترس خرده فروشان قرار گرفته است ، اگرچه اپل در آینده تولید در این کشور را افزایش می دهد.
طبق گفته TechCrunch ، تعداد کمی از این تلفن ها در این کشور تولید و در دسترس خرده فروشان قرار گرفته است ، اگرچه اپل در آینده تولید در این کشور را افزایش می دهد. تولید آیفون 11 در هندوستان ، تعهد اپل به این کشور را نشان می دهد و این شرکت می خواهد وابستگی خود به چین را کاهش دهد.

این نخستین باری نیست که شاهد تولید آیفون در هند هستیم ، زیرا یکی دیگر از سازندگان آیفون ، ویسترون ، تولید تلفن های قدیمی اپل را در سال 2017 در این کشور آغاز کرده است. با این حال ، تاکنون این شرکت نتوانسته است جدیدترین محصولات خود را در این کشور تولید کند.

Wistron که در ساخت iPhone SE ، iPhone 6s و iPhone 7 در هند استفاده می شد ، اکنون در حال ساخت آیفون XR است. اپل سال گذشته تولید آیفون 6s و نسل اول آیفون SE را در این کشور متوقف کرد. در حالی که وزیر تجارت و صنعت هند "Push Goyal" در توییتر اعلام کرد تولید مدل های آیفون 11 در این کشور آغاز شده است ، اپل هنوز پاسخی نداده است.

آیفون 11

تولید تلفن های هوشمند در هند از پرداخت 20٪ عوارض واردات ممنوع است. شیائومی ، ویوو ، سامسونگ ، اوپو ، OnePlus و بسیاری از شرکت های دیگر تولید محصولات خود را در این کشور در سالهای اخیر آغاز کرده اند که در واقع بخش بزرگی از فروش آنها را در بر می گیرد.

شیائومی ، پرفروش ترین سازنده تلفن های هوشمند هند از اواخر سال 2018 ، در اوایل این ماه اعلام کرد که تقریبا تمام تلفن های همراه در هند تولید می شود. اپل تصمیم گرفت چندین سال پیش تولید خود را در این کشور افزایش دهد ، اما گیاه مناسبی پیدا نکرد.

فاکسکان با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری فعالیت خود در هند را افزایش می دهد و دهلی نو قصد دارد با یک برنامه 6.6 میلیارد دلاری شرکت های تلفن را جذب کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.