جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقایسه دستبند سلامتی 4 و آنر بند 4

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

مقایسه دستبند سلامتی 4 و آنر بند 4

۶۲۹ بازديد
اگر بخواهید آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان بدانید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.شیائومی محصولات بسیار خوبی تولید می کند که هزینه آنها حتی یک تن هم نیست.
اگر بخواهید آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان بدانید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.شیائومی محصولات بسیار خوبی تولید می کند که هزینه آنها حتی یک تن هم نیست.


Xiaomi Mi Band 4 دیگر ردیاب تناسب اندام گل سرسبد شیائومی نیست.5.Xiaomi Mi Band 3 یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام در سال 2018 بود و Mi Band 4 قصد دارد تا به چند روش اساسی در آن پیشرفت کند.

مچ بند 4 هواوی

95 اینچی RGB AMOLED است - یک قدم بزرگتر از نمایشگر سیاه و سفید کوچکتر Mi Band 3. همچنین می توانید روی دکمه خازنی زیر نمایشگر ضربه بزنید تا برگردد.

مچ بند 4 طرح

با آن به روزرسانی 1.ما نمی توانیم یک تغییر رسمی برای به روز رسانی پیدا کنیم ، اگرچه یک موضوع گفته است که متن اطلاع رسانی پس از به روزرسانی کوچکتر است.اگر می خواهید آن را برای باند دیگری تعویض کنید ، کیف ردیاب تناسب اندام به راحتی از باند سیلیکون جدا می شود. و نگران نباشید ، در حال حاضر تعداد زیادی باند شخص ثالث Mi Band 4 در آمازون وجود دارد.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنید

شیائومی دستبند سلامتی 4 نقد و بررسی

سنسور ضربان قلب نوری همیشه از قسمت پایین بدنه بیرون می زند ، اما به اندازه ای نیست که پس از چند ساعت پوشیدن مچ دست شما اثری از خود برجای بگذارد.0 Mi Mi 4 در مقایسه با پشتیبانی بلوتوث 4. وقتی زمان شارژ شدن است ، کافی است جعبه می بند 4 را به داخل محفظه شارژ قرار دهید و در حدود 45 دقیقه باید آن را افزایش دهید.

واچ فیس دستبند سلامتی 4

یک یادداشت سریع درباره کابل شارژ: من از آن متنفرم. با استفاده معمولی ، شیائومی می گوید باتری 135 میلی آمپر ساعت با یک بار شارژ حدود 20 روز دوام می آورد.من 20 روز است که از من استفاده نمی کنم ، اما می توانم به شما بگویم که باتری بسیار خوبی است.من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.

قابلیت کنترل موسیقی

اگر گوشی را با دستبند خود متصل کنید می‌توانید موسیقی در حال پخش از موبایل خود را کنترل کنید.

اگر قصد دارید که موسیقی در حال پخش را متوقف و یا به عقب و جلو تنظیم کنید می‌توانید با حرکت دست روی واچ فیس صفحه‌نمایش به سمت چپ و راست این کار را انجام دهید.

مطئمنا می‌توانید برای تنظیمات کم‌ و یا زیاد کردن صدای موزیک هم از واچ فیس روی صفحه نمایش مچ بند کمک بگیرید.

منبع: سایت کوک باش

دستبند سلامتی 4 مشخصات

این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.قابل توجه است ، Samsung Galaxy Fit از GPS متصل برخوردار نیست ، اگرچه Fitbit Inspire و Inspire HR هر دو این ویژگی را دارند.9.این به روزرسانی همچنین امکان باز کردن قفل لپ تاپ ویندوز 10 شما را هنگام نزدیک بودن Mi Band 4 به همراه دارد.

قیمت دستبند سلامتی 4 نسخه گلوبال

شاید به نظر زیاد نرسد ، اما سلف آن قادر به پیگیری شنای استخر یا تمرینات عمومی در هنگام راه اندازی نیست.Mi Band 3 اکنون می تواند تمرینات را ردیابی کند ، اما هنوز قادر به ردیابی تمرینات شنا نیست.صحبت از شنای استخر ، Mi Band 4 می تواند پنج سبک مختلف شنا را تشخیص دهد و 12 مجموعه داده مختلف مانند سرعت شنا و تعداد سکته را ضبط کند.

کاربرد دستبند سلامتی 4

من معمولاً اشاره نمی کنم که شما می توانید فعالیتی را از Mi Band 4 شروع کنید (به جای فشار دادن "شروع" از برنامه) ، اما می توانید.در زمان راه اندازی ، Mi Band 3 قادر به شروع تمرینات از خود گروه نبود ، اما این قابلیت را بعداً بدست آورد.شمارش گام و معیارهای سوزانده شده از کالری Mi Band 4 بسیار نزدیک به معیارهای Forerunner 245 Music بود.

تاریخ عرضه دستبند سلامتی 4

تنها موارد اصلی در طول آزمایش من اندازه گیری فاصله و سرعت بود ، اما این به این دلیل است که Mi Band 4 GPS ندارد و من در آن زمان ویژگی GPS متصل را آزمایش نکردم.تشخیص آن از روی تصاویر کمی دشوار است (برنامه Mi Fit ضبط های ضربان قلب را به خوبی نشان نمی دهد) بنابراین من شما را در آن مرور می کنم.هر سه دستگاه حداکثر ضربان قلب مشابه داشتند ، هرچند Mi Band 4 از نظر میانگین در بالاترین سطح قرار داشت.

دستیار صوتی مچ بند 4

برای چند دقیقه صاف بود ، با سرعت 18 پوند به بالا پرید و دوباره تا 21 دقیقه پوند صاف شد.شیائومی با نسخه نرم افزار 1.

همچنین فاقد دستیار هوش مصنوعی شیائومی شیائومی است.

محافظ صفحه دستبند سلامتی 4

اعلان ها فوراً به Mi Band 4 ارسال می شوند. نمی توانید به هیچ یک از آنها پاسخ دهید ، و به دلیل کم بودن نمایشگر خواندن برخی از پیام ها دشوار است ، اما داشتن آن همچنان یک ویژگی خوب است.الگوی لرزش: هر نوع اعلان را می توان با یک الگوی ارتعاش سفارشی برنامه ریزی کرد ، بنابراین شما می توانید تفاوت را بدون حتی نگاه کردن به صفحه تشخیص دهید.برنامه زمانبندی بیدار کردن صفحه خودکار: می توانید هنگام بلند کردن مچ دست خود در ساعات مشخصی از روز ، نمایشگر Mi Band 4 را فعال کنید.

می بند 4 هواوی

حالت شب: پس از غروب آفتاب (یا در زمان دلخواه) ، روشنایی صفحه Mi Band 4 شما کاهش می یابد. در برنامه Mi Fit مقدار مناسبی از گزینه های ساعت مچی وجود دارد.

می بند 4 شیائومی

به هر یک از خود.0 برنامه Mi Fit خود را منتشر کرد که درصد باتری را به نمایشگر Mi Band 4 منتقل می کند.برنامه Mi Fit شیائومی همان چیزی است که شما برای جفت کردن Mi Band 4 با تلفن خود و مشاهده تمام آمار فعالیت خود از آن استفاده خواهید کرد ، برخلاف Galaxy Fit که از چندین برنامه برای تنظیمات دستگاه و ردیابی سلامت استفاده می کند.

چگونه مچ بند 4 را خاموش کنیم

برنامه Mi Fit سه بخش دارد - تمرین ، دوستان و نمایه - که همه ساده هستند.بخش تمرین شامل چهار زیر بخش است: وضعیت ، پیاده روی ، دویدن و شنا.بخش وضعیت جایی است که فعالیتها و اهداف روز جاری را پیدا خواهید کرد.



می بند 4 اپارات

هیچ دکمه ای برای آن وجود ندارد ، بنابراین ممکن است خودتان را ضربه بزنید تا وقتی که از آن عبور کنید.

شیائومی مچ بند 4 خرید

Mi Fit همچنین برای افرادی که می خواهند داده های تناسب اندام خود را با WeRun همگام سازی کنند با WeChat سازگار است.در بیشتر موارد ، برنامه Mi Fit یک پلت فرم تناسب اندام کاملاً گرد و قابل استفاده است (جدا از سهولت بررسی تاریخچه تمرین).این برنامه می تواند از ویژگی های اجتماعی بیشتر و سازگاری با سایر برنامه های تناسب اندام بهره مند شود ، و من در طول مدت استفاده از برنامه متوجه چند اشکال در برنامه شدم.

جعبه گشایی دستبند سلامتی 4 اونجرز

اینجا جایی است که Xiaomi Mi Band 4 واقعا می درخشد.با وجود اینکه Mi Band 4 در هنگام عرضه خرید خوبی بود ، گرمای جدید Xiaomi Mi Band 5 است. باز هم باید فقط یک شیائومی Mi Band 4 بخرید.com و Amazon India در دسترس است.

تغییر زبان می بند 4 به فارسی

قیمت هند ردیاب تناسب اندام 2299 روپیه (32 دلار) است که کمی ارزان تر از قیمت انگلیس و ایالات متحده است.اگر طرفدار برنامه Mi Fit نیستید ، شاید در عوض چشم به Inspire HR داشته باشید.همچنین ، مجموعه ویژگی های Inspire HR با Mi Band 4 قابل مقایسه است ، بنابراین واقعاً بستگی به این دارد که دوست دارید کدام مارک و اکوسیستم را بخرید.هر ساله ، شیائومی ویژگی های بیشتری به مجموعه Mi Band خود اضافه می کند و افزایش قیمت ها را به حداقل می رساند.

می بند 4 تم

اگر به یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت نیاز دارید یا به سادگی می خواهید از دستگاه قبلی Mi Band به روزرسانی کنید ، باید Xiaomi Mi Band 4 را به طور جدی در نظر بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.