پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

حالت تاریک در سیستم عامل Google Chrome

اخبار مربوط به فناوری - ورزش - پزشکی - اکسسوری - بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در این وبلاگ

حالت تاریک در سیستم عامل Google Chrome

۵۶۶ بازديد
اخیراً شایعاتی مبنی بر در دسترس بودن حالت تاریک در Google Chrome وجود دارد و به نظر می رسد این ویژگی در آینده نزدیک به Chrome اضافه خواهد شد ، زیرا حالت تاریک اکنون در نسخه توسعه دهنده سیستم عامل Chrome موجود است. وجود دارد . 
اخیراً شایعاتی مبنی بر در دسترس بودن حالت تاریک در Google Chrome وجود دارد و به نظر می رسد این ویژگی در آینده نزدیک به Chrome اضافه خواهد شد ، زیرا حالت تاریک اکنون در نسخه توسعه دهنده سیستم عامل Chrome موجود است. وجود دارد .

این مورد به Canary اضافه شده است و ممکن است به این معنی باشد که این ویژگی به زودی به نسخه نهایی Chrome اضافه خواهد شد.


اگرچه کاربران هنوز هم می توانند حالت تاریک Chrome Canary را روی سیستم عامل Chrome آزمایش کنند ، در حال حاضر ناپایدار است و می تواند تجربه کاربر بدون اشکال را فراهم کند.

در حال حاضر ، Dark Fashion برای این سیستم عامل به لیست اصلی Chrome در Canary Channel اضافه شده است. گزارش شده است که این ویژگی در حال حاضر ناپایدار است و هنوز مشخص نیست که در حالت پایدار به Chrome اضافه شود.

Dark Fashion اکنون یکی از ویژگی های شناخته شده به خصوص برای کاربران تلفن های هوشمند است که مدت هاست در سیستم عامل ها و برنامه های اصلی وجود دارد. این ویژگی می تواند فشار وارد شده به چشم کاربر را کاهش داده و خوانایی متن در صفحه را افزایش دهد.

همچنین باعث رابط کاربری برنامه می شود و به همین دلیل بسیاری از کاربران به Dark Fashion علاقه مند هستند. اکنون ، به دنبال شایعاتی که ماه گذشته منتشر شد ، این ویژگی سرانجام به سیستم عامل دسک تاپ غول جستجو راه پیدا کرده است.

ویژگی جدید ممکن است همیشه کارساز نباشد و از آنجا که نسخه نهایی نیست ، ممکن است دارای اشکالاتی باشد. ماه گذشته ، Chrome تنها 6٪ از ایالات متحده را تشکیل می داد ، در حالی که Windows 62.9٪ و Mac مربوط به 27.6٪ از محبوب ترین سیستم عامل های دسک تاپ در ایالات متحده بود.

سیستم عامل چیست؟

سیستم عامل مهم ترین برنامه ای است که اول از همه روی سیستم کامپیوترها نصب می شود وارتباط بین کار و سیستم از طریق همین سیستم عامل برقرار می شود. در واقع سیستم عامل دستورات داده شده از سمت کاربر به زبان سطح بالا را به زبان ماشین ترجمه می کند تا کامپیوتر بتواند آنها را بفهمد و اجرا کند. به عبارت دیگر، سیستم عامل به عنوان یک واسطه بین کاربر و سخت افزار کامپیوتر عمل می کند و محیط مورد نیاز برای اجرای کارآمد برنامه های مختلف را فراهم می آورد.

رابطه بین سیستم عامل، کاربر، سخت افزار و برنامه

تاریخچه سیستم عامل ها

  • اولین کامپیوتر با نام Z1 ، در سال 1936 تا 1938 ساخته شد. متاسفانه این کامپیوتر بدون سیستم عامل کار می کرد.
  • بیست سال بعد و در سال 1956، اولین سیستم عامل دنیا ساخته شد.
  • در دهه 1960، شرکت بل (bell) شروع به کار ساخت اولین سیستم عامل چند وظیفه ای با نام UNIX کرد.
  • در سال 1977، سری اپل (apple) سیستم عامل ها ساخته شد و Apple Dos 3.3 اولین سیستم عامل مبتنی بر دیسک بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.